محمد قاضی: شکایت می‌کنم

به گزارشافکارنیوز،محمدقاضی پس از حضور در هیئت فوتبال استان تهران گفت: امیدوارم سال خوبی را در استقلال داشته باشم، این تیم کادر فنی و مدیریت بزرگی دارد و امیدوارم بتوانم در استقلال موفق شوم، درگیر مسابقات آسیایی و لیگ برتر هستیم و فشار زیادی روی تیم بوجود می‌آید، انشاا… با رفاقتی که وجود دارد دست‌پر از مسابقات خارج می‌شویم، قرارداد من با استقلال یک ساله است.

مهاجم استقلال در مورد حواشی که در یکی از روزنامه‌ها اعلام شده بود برای او به وجود آمده است، عنوان کرد: اینها مسائلی است که برخی به وجود می‌آورند، ما یک هفته در اوکراین بودیم و از خودشان تیتر زدند، از هم‌اکنون اعلام می‌کنم اگر کسی برخلاف واقعیت مطلبی از من عنوان کند شکایت می‌کنم، شیطنت‌هایی می‌بینیم که خوشبختانه خود امیر قلعه‌نویی در جریان است، بازیکنان ما همه حرفه‌ای هستند و اصلاً این حرف‌ها درست نبوده است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود او از پاس ندادن بازیکنان ناراحت شده است و این مطلب در روزنامه‌ها اعلام شده، گفت: ما اصلاً بازی نکردیم که بخواهیم پاس ندهیم، بازیکنان استقلال همه با هم رفیق هستند با اغلب بازیکنان در تیم ملی و باشگاه‌های دیگر همبازی بوده‌ام و این مسائل اصلاً درست نیست، در تیم رفاقت خوبی وجود دارد، بازیکنان ما همه بزرگ هستند و پاس ندادن و اینجور مسائل به هیچ وجه وجود ندارد، برای آن روزنامه متأسف هستم از وقتی به استقلال آمدم کادر فنی، بازیکنان، مدیریت و هواداران به من لطف داشتند و هرجا لازم بوده به من کمک کردند.

قاضی در مورد اینکه گفته می‌شود مذاکراتی با پرسپولیس داشته است و او با سعید شیرینی دیده شده است، اظهارداشت: بحثمذاکره نبود من از پرسپولیس طلب ۳۶۰ میلیونی دارم و یک چک از این باشگاه در اختیارم است که برای تاریخ ۹۲.۲. ۲ است که هنوز پاس نشده؛ سرپرست پرسپولیس با مدیربرنامه‌هایم برای برگشتنم چند جلسه صحبت کرد که من هم گفتم اگر با باشگاهی صحبت کنم ممکن نیست حرفم را باز گردانم و با استقلال قرارداد بستم.

مهاجم استقلال درمورد شرایط تیمش عنوان کرد: شخصاً نمیتوانم صحبت کنم،ما یک تیم و گروه هستیم و همه وظیفه داریم تمام تلاشمان را انجام دهیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم، تلاش میکنیم تا استقلال امسال بهترین نتیجه را بگیرد.