پروین: غلامحسین مظلومی را دریابید

به گزارش افکارنیوز، ‌ علی پروین بعد از ظهر امروز به عیادت غلامحسین مظلومی یکی از همبازی‌های خود در تیم ملی رفت و دقایقی با او به گفت و گو پرداخت.

پروین در مورد این دیدار به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: شنیدم خوشبختانه وضعیت غلامحسین مظلومی بهتر شده است و رفتم تا کمی از گذشته حرف بزنیم و بگوییم و بخندیم.

وی افزود: خاطرات ریز و درشتی را با غلامحسین مظلومی داشتیم و ۹۰ درصد آنها را تعریف کردیم و به یاد گذشته‌های تکرار نشدنی خندیدیم. آقایان! غلامحسین مظلومی را دریابید. ایشان گردن فوتبال این مملکت خیلی حق دارد.

پروین ادامه داد: غلامحسین کمی دلگیر بود و دلگیری او مانند همه پیشکسوتان به حق بود. ما باید قدر این پیشکسوتان را زمانی بدانیم که در کنار ما هستند نه اینکه وقتی از بین ما رفتند یاد آنها بیفتیم مثل خدا بیامرز ناصر حجازی.

وی خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان از خدای بزرگ خواستار شفای عاجل غلامحسین مظلومی هستم، بازیکنی که قدر توپ‌هایی را که به او می‌دادی در زمین می‌دانست و از یک توپ مرده یک ملت را شاد می‌کرد. واقعا وقتی که این پیشکسوتان را کنج خانه می‌بینم غم و غصه‌ام تازه می‌شود.

پروین همچنین درباره پیروزی تیم ملی والیبال کشورمان مقابل آلمان گفت: بچه‌های ما چه آلمان را می‌بردند یا می‌باختند کار خود را انجام دادند و جهانیان را انگشت به دهان کردند. به نظرم هر چه به این والیبالی‌ها بدهند کم است چون آنها کاری کردند کارستان،

وی تاکید کرد: والیبالی که شاید هزار یا دو هزار هوادار در تهران داشت ۱۲ هزار نفر را به سالن ورزشگاه آزادی می کشاند و همین تعداد هم بیرون ورزشگاه منتظر میمانند که به داخل بروند. این گونه موفقیتها در رشتههای تیمی بسیار شیرین و لذت بخش است. دست و پنجه این والیبالیستها درد نکند.