«بچه‌های نسبتا بد» در خیابان‌های تهران

به گزارش افکارنیوز، «محمود اتحادی» مدیر تولید سریال «بچه‌های نسبتاً بد» گفت: مشغول ضبط سکانس‌های قسمت پانزدهم این سریال هستیم.

وی با بیان اینکه ۱۰ قسمت اول این سریال به طور کامل آماده شده است، افزود: ما در حال حاضر در حال ضبط سکانس‌های پانزدهم از قسمت ۱۵ سریال در خیابان‌های شهر تهران هستیم.

اتحادی اظهارداشت: میلاد کی مرام، اشکان خطیبی و علی طباطبایی از جمله بازیگرانی هستند که در لوکیشن‌های مغازه اسپرت ماشین و سکانس‌های عبوری خیابان مقابل دوربین رفته‌‌اند.

به گزارش فارس، ‌ سریال ۲۶ قسمتی بچه‌های نسبتا بد که سیروس مقدم آن را برای شبکه یک می‌سازد داستان چهار جوان خلافکار است که یک گاو صندوق را که دو هزار سکه بهار آزادی در آن وجود دارد را می‌دزدند، این سکه‌ها به همت یک موسسه خیریه و برای اهدا به زوج‌های نیازمند فراهم شده است که با دزدیده شدنشان موسسه دچار مشکلاتی می‌شود.

حمید گودرزی در نقش عطا، اشکان خطیبی در نقش همایون، یوسف تیموری در نقش تورج، میلاد کی مرام در نقش سمیر و سید علی طباطبایی در نقش رهی از بازیگران اصلی این سریال هستند.

برخی از عوامل پشت دوربین این سریال هم که در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک تهیه می شود عبارتند از : تهیه کننده: سید کمال طباطبایی، کارگردان: سیروس مقدم، نویسنده: پیمان عباسی،فیلمبردار: فرشاد گل سفیدی،مدیر تولید: افشین قلی پور ، صدابردار: علی احمدی، طراح صحنه : آرزو غفوری ، طراح گریم : زهره سیه پوس، عکاس : پیام ایرایی، جانشین تولید: محمود اتحادی، مدیر تدارکات: آرش صالحی، مدیر برنامه ریزی : فهیمه کمالی ، دستیار اول کارگردان: مجید کرباسیان، منشی صحنه: تدوین گر: سیامک مهماندوست، صداگذاری: رامین ابوالصدق ، آهنگساز: بهنود یخچالی.