به گزارش افکارنیوز، ضیاء عربشاهی درباره موضع‌گیری و مصاحبه محمدجعفر کامبوزیا علیه علی دایی، اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم در مورد خاصی صحبت کنم باید بگویم که نمی‌شود دست هر کسی را در خیابان بود گرفت و به باشگاه پرسپولیس آورد. کامبوزیا در شطرنج چه کار کرده که حالا بخواهد برای پرسپولیس کاری انجام دهد؟! از عدم ثبات مدیریت است که باید شخصی مانند کامبوزیا در مورد پرسپولیس اظهارنظر کند.

وی ادامه داد: مسئله‌ای که باعثمی‌شود نام شخصی مانند کامبوزیا در پرسپولیس مطرح شود و مقابل کسی مثل علی دایی رفتارغیر ورزشی داشته باشد وضعیت مالی او است. هر چند که ممکن است یک نفر شب بخواهد و صبح بلند شود و تمام مالش را از دست داده باشد اما محبوبیت و اعتبار یک قهرمان ورزشی در طول سال‌ها به دست می‌آید و به راحتی از دست نمی‌رود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه انتقاداتش علیه کامبوزیا گفت: وقتی شخصی مانند کامبوزیا با دایی درگیر می‌شود مسلما لطمه‌ای به علی دایی وارد نمی‌شود بلکه این خود کامبوزیا است که خراب می‌شود امثال دایی و پروین در دل مردم جای دارند و وقتی یک فرد مقابل آنها موضع‌گیری می‌کند یعنی اینکه فضای پرسپولیس را نمی‌شناسد و قطعا توانایی این را ندارد که خودش را با این شرایط تطابق دهد.

عربشاهی ادامه داد: توهین به علی دایی، توهین به تمام پیشکسوتان است و قطعا ما اجازه نمیدهیم که چنین اتفاقی رخ دهد. من این مسئله را به آقای کامبوزیا میگویم که یک مدیر نباید با یک قهرمان ورزشی مانند دایی اینطور رفتار کند. اصلا یک مدیر عامل باید نهایتا در ماه یکی، دو مصاحبه داشته باشد نه اینکه نیامده ۲۰ مصاحبه انجام دهد.