به عشق دایی پیراهن شماره ۱۰ را پوشدم

به گزارشافکارنیوز،مهرداد میناوند در پایان دیدار نمادین ملی‌پوشان دیروز و امروز فوتبال کشورمان اظهار داشت: به ملی پوشان فوتبال کشورمان تبریک می‌گویم که توانستند تیم ملی کره جنوبی را شکست دهند. این تیم از بازیکنان خوب و با ادبی تشکیل شده که توانستند نتایج خوبی را به دست بیاورند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۴ نتایج خوبی به دست آورد، افزود: باید از وزارت ورزش و جوانان تشکر کنم که زمینه برگزاری این بازی را فراهم آورد. شاید بین ما و بازیکنان تیم ملی فعلی ۳۰ سال اختلاف سنی بود اما برگزاری این بازی باعثشد تا مردم پس از سال‌ها بازهم استیلی، میناوند و دیگر ملی پوشان دیروز فوتبال ایران را ببینند.

مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۹۸ فرانسه، در پاسخ به این پرسش که بهتر نبود این بازی ۱۵ سال پیش برگزار می شد، گفت: آن وقت سن و سال بازیکنان تیم ملی فعلی به ما نمی‌خورد! همین که چنین مسابقه‌ای برگزارشده باید از عوامل برگزاری بازی تشکر کنیم.

میناوند در واکنش به اظهارات خداداد عزیزی که از برگزاری دیدار نمادین ملی پوشان دیروز و امروز فوتبال ایران انتقاد کرده بود، گفت: هر کس نظر خودش را دارد. خداداد فوتبالیست بزرگی بود.

وی در خاتمه تصریح کرد: من به عشق علی دایی و در پاسخ به آنهایی که نسبت به او بی احترامی کرده بودند، امروز پیراهن شماره ۱۰ را پوشیدم. من با این کار می خواستم پاسخ آن شخصی که می خواست به پرسپولیس بیاید را بدهم و بگویم که بی احترامی به فردی چون دایی درست نیست. امثال من آرزو داریم که مانند دایی شویم و نباید هر کسی به خود اجازه دهد که به او توهین کند.