تشکیل حزب فراگیر اصولگرایان قطعی شده است

به گزارش افکارنیوز،همت بیگ مرادی عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار با اشاره به اینکه قرار است تشکل متبوعش نامه‌ای را برای رئیس‌جمهور منتخب ارسال کند، گفت: در جلسه اخیر شورای مرکزی سه موضوع مورد بحثو بررسی قرار گرفت. موضوع اول نامه جامعه اسلامی نمایندگان ادوار به حسن روحانی بود. قرار است طی این نامه درخواست این تشکل برای دیدار با رئیس جمهور منتخب و اعلام آمادگی برای همکاری با دولت یازدهم را اعلام کنیم.

وی افزود: همچنین مقرر شد ضیافت افطاری جامعه نمایندگان ادوار دوشنبه هفته جاری با حضور اعضای شورای مرکزی در دفتر این تشکل برگزار شود. در این ضیافت مجمع نمایندگان به دعوت جامعه اسلامی نمایندگان حضور خواهند داشت.

عضو شورای مرکزی جامعه نمایندگان ادوار گفت: در جلسه شورای مرکزی مصوب شد که به صورت مستمر هر ۲۰ روز یکبار جلسه این شورا با حضور دبیرکل یا قائم مقام تشکیل شود و پیرامون مسائل سیاسی روز بخصوص نحوه بررسی قوانین، طرح‌ها و لوایح در مجلس بحثو بررسی صورت گیرد و نقطه نظرات جامعه نمایندگان ادوار به مجلس یا ریاست جمهوری فرستاده شود.

بیگ مرادی درباره اینکه آیا در این جلسه در خصوص تشکیل حزب فراگیر در جریان اصولگرا نیز بحثو بررسی شد، اظهارداشت: خیر، اما به نظرم تشکیل حزب فراگیر قطعی شده است و به احتمال زیاد رئوس کار در دست آقای ناطق نوری قرار خواهد گرفت.

وی تشکیل حزب فراگیر را ضروری توصیف کرد و افزود: باید از همه سلایق و نیروهای وفادار به انقلاب و ولایت فقیه در این حزب استفاده کرد، از این رو خط قرمز ما فقط نیروهای معاند با نظام هستند. پس واجب است نیروهای انقلاب دور هم جمع شوند و بهترین گردهمایی برای این نیروها تشکیل حزب فراگیر است.

عضو شورای مرکزی جامعه نمایندگان ادوار مجلس با بیان اینکه برای تشکیل حزب فراگیر صحبتهایی شده است، افزود: دوستان اصولگرا در حال مذاکره و رایزنی هستند، ولی اگر ناطق نوری محوریت این حزب را قبول کند، این حزب میتواند در عرصه سیاسی موفق ظاهر شود، چرا که محوریت را باید یکی از نیروهای باسابقه و معتقد به ولایت فقیه برعهده گیرد که بهترین فرد در جریان اصولگرا ناطق نوری است.