توصیه‌های سر سفره عقد مقام معظم رهبری در نمایشگاه قرآن

به گزارش افکارنیوز،مهدی صالحی مسئول غرفه انتشارات صهبا در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از عرضه کتاب جدید این انتشارات در نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت: کتاب «خانواده» جدیدترین اثر انتشارات صهبا از روز پنجشنبه ۲۷ تیر ماه به نمایشگاه قرآن آمده است.

صالحی پیرامون نحوه تدوین مطالب این کتاب تصریح کرد: ‌کتاب خانواده به نحوی تدوین شده است که گویی یک جلسه در محضر مقام معظم رهبری است؛ تمام خطبه‌های عقدی که مقام معظم رهبری خوانده‌اند بررسی شده است و توصیه‌های ایشان به زوج‌های جوان استخراج شده به همراه سخنان رهبری پیرامون زن و خانواده تا سال ۹۲ گردآوری شده و بدون جاافتادن کلامی به ترتیب همگی بیان شده است.

مسئول غرفه انتشارات صهبا در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم افزود: این کتاب با رونمایی از بخشی از دستخط مقام معظم رهبری که برای خطبه عقدی نوشته شده است، به پایان می‌رسد.

صالحی با اشاره به اینکه این کتاب روز پنجشنبه ۲۷ تیرماه به نمایشگاه آمده است گفت: هر روز حدود ۲۰۰ نسخه از این کتاب به نمایشگاه میآید که تا روز گذشته شنبه ۲۹ تیرماه از مجموع ۶۰۰ نسخهای که به نمایشگاه آمده؛ بیش از ۵۰۰ نسخه آن فروش رفته است.