انتقاد لک از مراسم تقدیر از ملی‌پوشان

به گزارش افکارنیوز،رضا لک در خصوص برگزاری مراسم تقدیر از تیم ملی فوتسال در حاشیه دیدار تیم‌های فوتبال ۹۸ و ۲۱۰۴ اظهار داشت: جایگاه تیم ملی فوتسال بالاتر از این است که در چنین مراسم‌هایی با هزینه زیاد، تقدیر شود. بازیکنان تیم ملی فوتسال بازیکنانی نیستند که دربند مادیات باشند ولی اینکه آنها را به خاطر حواله دو سکه این همه راه به تهران کشاندند جالب نبود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید همه رشته‌های ورزشی را به یک چشم نگاه کنند، یادآور شد: حجم مراسم زیاد بود و به همین خاطر بازیکنان اذیت شدند. ما از قبل از افطار آنجا بودیم و تا ۳۰ دقیقه بامداد در آزادی ماندیم. شاید اگر می‌دانستیم اینطور از ما تقدیر می‌شود، به تهران نمی‌آمدیم و از کمیته فوتسال می‌خواستیم این حواله را به نیابت از ما بگیرند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند همچنین درباره آخرین وضعیت این تیم، یادآور شد: از امروز تمرینات ویژه را شروع میکنیم. باشگاه در تلاش است تا یک اردوی آماده سازی در شهری که آب و هوای مشابهی با شهر ناگویای ژاپن دارد برگزار کند. به همین خاطر امکانش هست به کیش یا شمال کشور برویم. تمرینات فشرده بدنسازی را در کنار کارهای تاکتیکی انجام میدهیم و امیدوارم که بازیکنان هر چه زودتر به هماهنگی برسند.