عسگراولادی شخصاً پیگیر دیدار با روحانی است

به گزارش افکارنیوز،سیدکمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به تاکید روحانی مبنی بر تشکیل کابینه‌ای فراجناحی و معتدل اظهار داشت‌: همانطور که خود آقای روحانی نیز بر مستقل بودنش تاکید داشت وی منحصر به اصلاح‌طلبان نیست که این طیف بخواهند با پیروزی روحانی بستان‌کار باشند.

** احزابی که روحانی را تحت فشار قرار می‌دهند نه معتدلند و نه فراجناحی

سجادی با بیان اینکه احزابی که روحانی را تحت فشار قرار می‌دهند نه معتدلند و نه فراجناحی، خاطرنشان کرد: این تلاش اصلاح‌طلبان با راه و روش اعتدالی روحانی مغایر است اما برخی اصلاح‌طلبان دچار توهم شده و فکر می‌کنند طرفداری آنها باعثرای‌آوری روحانی بوده است در حالی که سوابق و شخصیت روحانی عامل اصلی رای آوری اوست.

سخنگوی جبهه پیروان ادامه داد: این حق مسلم روحانی است که از بین افراد پیشنهادی برای کابینه افراد اصلح، متدین و انقلابی را که معتقد به رهبری و قانون اساسی هستند انتخاب کند که جنجالی هم نباشند و این ویژگی‌ها ربطی به اصلاح‌طلبان تندرو ندارد.

وی به اظهارات عارف مبنی بر اصلاح‌طلب نبودن روحانی اشاره کرد و یادآور شد: بنابراین با وجود اصلاح‌طلب نبودن آقای روحانی سهم‌خواهی جریان اصلاحات، برای مردم و روحانی غیر قابل قبول است و با شناختی که از شیوه اعتدالی رئیس‌جمهور منتخب داریم، وی زیر بار زورگویی و سهم‌خواهی نخواهد رفت.

** تسلیم شدن در برابر انتخاب وزیر ارشاد استقلال روحانی را مخدوش می‌کند

سجادی با اشاره به برخی فشارها برای تعیین برخی وزرا تصریح کرد: اگر آقای روحانی تسلیم تلاش برخی افراد برای تعیین وزیر ارشاد شود، استقلالش مخدوش خواهد شد.

سخنگوی جبهه پیروان در پایان از پیگیری عسگر اولادی برای دیدار این جبهه با روحانی خبر داد و گفت: آقای عسگر اولادی شخصا پیگیری و مسئولیت دیدار با رئیسجمهور منتخب را بر عهده گرفته است.