نکونام تمام قرارهایش را لغو کرد

به گزارش افکارنیوز،استقلالی‌های تیم ملی۱۹۹۸ در جریان مراسم دیشب مذاکراه‌ای جدی و سرپایی را با جواد نکونام برگزار کردند که خبر این ماجرا را دیشب در قانون‌آنلاین مشاهده کردید. چنان که در عکس هم می‌بینید جواد زرینچه و ستار همدانی در اولین فرصت مناسب نکونام را دوره کرده و او را به حرف کشیده‌اند. اما این‌که در جریان این گفتگوی نیم‌ساعته چه حرف‌هایی ردوبدل شده را از قول جواد زرینچه بخوانید.

زرینچه در مورد صحبت‌های دیشبش با نکونام می‌گوید: «با نکونام درباره استقلال صحبت‌هایی داشتیم. به هر حال شرایط برای رفتن نکونام به پرسپولیس و تراکتورسازی وجود دارد اما برای او تشریح کردیم که باید انتخاب مناسبی انجام دهد. نکونام در ابتدای حضورش در استقلال اذیت شد و خیلی‌ها قصد داشتند وی را به حاشیه ببرند اما اگر ۱۰ هفته پایانی لیگ برتر و همچنین بازی‌های تیم ملی را بررسی کرده باشید می‌بینید که او نقش زیادی در قهرمانی استقلال در لیگ و صعود تیم ملی به جام جهانی داشت.»

زرینچه این موضوع را رد نمی‌کند که نکونام گله‌هایی از امیر قلعه‌نویی داشته است: «با نکونام بیشتر درباره این مسئله صحبت کردیم که چه کار کنیم او در استقلال بماند. او گله‌هایی داشت که بازگوشدنی نیستند و نمی‌توانیم همه صحبت‌های نکونام را باز کنیم. به نکونام گفتم در سال‌های گذشته برای اینکه به حاشیه نرویم جایگاه‌مان را خالی کردیم و از استقلال دور شدیم و بهتر است تو اشتباه ما را تکرار نکنی. بهتر است نکونام در مجموعه استقلال حضور داشته باشد. از نکونام یک روز‌ مهلت خواستم تا با قلعه‌نویی صحبت کنم. امروز اگر بتوانم در تمرین استقلال حاضر می‌شوم تا قلعه‌نویی درباره نکونام صحبت کنم و اگر نتوانم، تلفنی با وی حرف می‌زنم تا تصمیم عاقلانه‌ای برای این مسئله گرفته شود.»

کاپیتان سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا نکونام حرفی از رفتن به پرسپولیس و یا تراکتورسازی زد، میگوید: قطعا نکونام پیشنهاداتی دارد و حتی شب گذشته با نمایندگان آنها قرار داشت ولی با توجه به فرصتی که از او گرفتیم قرارهایش را لغو کرد.