روحانی از خاتمی تحمیل نمی‌پذیرد

به گزارش افکارنیوز،حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر نماینده مردم اصفهان در مجلس هشتم شورای اسلامی با بیان اینکه روحانی شخصیتی معتدل دارد، که عقلانیت و تدبیر از نشانه‌های اوست، اظهار داشت: همه باید این سخن آقای روحانی را که تصریح کرده وام‌دار هیچ گروه و جناحی نیست، درک کنند.

وی افزود: انتظار از آقای روحانی این است که با رعایت اصول، نظرات تحمیلی افراطیون را نپذیرد.

رهبر گفت: ‌برخی که تصور می‌کنند با فشار به روحانی می‌توانند نظراتشان را به ایشان تحمیل کنند، اشتباه می‌کنند چرا که ایشان فردی مستقل و معتدل است که در راستای مبانی انقلاب اسلامی عمل خواهد کرد.

وی با اشاره به اظهارات اخیر خاتمی درباره انتخاب مسجد جامعی به عنوان وزیر ارشاد، خاطرنشان کرد: درباره آقای مسجد جامعی قضاوت نمی‌کنم اما آقای خاتمی و غیر آقای خاتمی نباید نظراتشان را به رئیس جمهور ملت ایران تحمیل کنند چرا که این اقدام به نفع دولت یازدهم نیست.

نماینده سابق مردم اصفهان با بیان اینکه پیروزی روحانی، پیروزی اصلاح‌طلبان نبود، تاکید کرد: آقای روحانی به صراحت می‌گوید که وام‌دار هیچ گروه و جریانی نیست، پس بهتر است اصلاح‌طلبان به فکر مصادره آقای روحانی نباشند.

نماینده مردم اصفهان در پایان گفت: حضور افراد متدین، انقلابی و کارآمد در کابینه آقای روحانی انتظار اصولگرایان از رئیس جمهور منتخب است.