آخرین وضعیت انصاری‌فرد و نکونام

به گزارش افکارنیوز،حمید زینی‌زاده درباره جلسه‌ای که با علی کفاشیان و مهدی تاج برگزار کرد گفت: در این جلسه در خصوص مسائل مختلف و هماهنگی‌های لازم با این دو عزیز صحبت کردم. همچنین در خصوص انتقال کریم‌انصاری‌فرد به تراکتورسازی صحبت و در نهایت توافقاتی انجام شد.

وی ادامه داد: انصاری‌فرد با عنایت به اینکه آقای رویانیان و دیگر دوستان باشگاه پرسپولیس به فکر فوتبال کشورمان هستند می‌تواند به تراکتورسازی منتقل شود و انتظار ما هم این است که دریکی دو روز آینده این انتقال قطعی شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز درباره اظهار نظر سالارکیا، ضمن اعلام این مسئله که کریم انصاری‌فرد برای پیوستن به این تیم فقط نیاز به رضایتنامه مالی دارد اظهار داشت: باید طوری رفتار شود که خدای ناکرده بازیکن اذیت نشود. انصاری‌فرد برای پیوستن به تراکتور فقط احتیاج به رضایتنامه مالی دارد.

زینی‌زاده در واکنش به مطرح شدن این شایعه که کریم‌انصاری‌فرد پس از موعد قانونی نقل و انتقالات لیگ برتر به تراکتورسازی منتقل شده تصریح کرد: اصلا این قضیه صحت ندارد. انصاری‌فرد ۲۰ تیرماه قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد که در هیئت فوتبال هم موجود است. البته بعد از ما خود این بازیکن گفت مشکلی برای پیوستن به تراکتورسازی ندارد و فقط باید یکی دو روزی روی پیشنهادهای خارجی‌اش فکر کند و به خاطر همین از ما درخواست کرد که مسئله انتقالش به تراکتورسازی رسانه‌ای نشود.

وی درباره اینکه آیا برای پیوستن جواد نکونام به تراکتورسازی با این بازیکن جدیدا صحبت‌هایی شده یا خیر تاکید کرد: در چند روز گذشته با نکونام صحبت جدیدی نداشته‌ایم. باید ببینیم مشکل ایشان با استقلال و الشارجه حل می‌شود و اگر اینطور شد ما برای جذب نکونام اعلام آمادگی می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص تقابل کریمی و انصاری‌فرد و همچنین دهنوی و سیدصالحی مقابل تیم‌های سابقشان در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: به نظر من هواداران فوتبال در ایران رشد کرده‌اند و می‌دانند بازیکن حرفه‌ای ممکن است امسال در یک تیم باشد و سال آینده در تیم دیگری. جذابیت‌های فوتبال به همین مسئله است.

زینی‌زاده گفت: ممکن است بازیکنی امسال برای تراکتورسازی بازی کند و سال آینده برای پرسپولیس، نمی‌شود یک بازیکن را ۳،۴ سال به اجبار در یک تیم نگه داشت. بازیکن گاهی اوقات دوست دارد به تیم دیگری منتقل شود. همانطور که ممکن است این نقل و انتقالات در بحثمدیریتی هم پیش بیاید و مثلا من در سال آینده مدیرعامل یکی از تیم‌های پایتخت شوم.

زینی‌زاده در پاسخ به این سوال که برای بازی روز چهارشنبه هفته جاری پرسپولیس و تراکتورسازی قرار است چند درصد از سکوهای ورزشگاه آزادی به هواداران تراکتور برسد اظهار داشت: هر سال از سازمان لیگ درخواست می‌کنیم برای بازی‌ مقابل پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی حداقل ۵۰ درصد سکوهای این ورزشگاه را به ما بدهند که هیچ وقت هم این مسئله اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: نمی‌توانیم به هواداران تهرانی‌مان بگوییم به ورزشگاه نیایند. در همین خصوص نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال کردیم که حداقل ۳۰ تا ۴۰ درصد از سکوهای ورزشگاه آزادی در بازی مقابل پرسپولیس به ما بدهند.

زینیزاده تاکید کرد: نمیدانم چطور در یک زمان کم سازمان لیگ بلیتهای بازی پرسپولیس و تراکتورسازی را به صورت الکترونیکی به فروش رسانده اما هوادارن ما میتوانند به همین صورت بلیت تهیه کنند و به ورزشگاه آزادی بیایند.