وانت تندر۹۰، سر بلند درآزمون کیفی رنو

به گزارش ايكوپرس ، محمدرضا معتمد معاون توليد تندر ايران خودرو ضمن بيان اين مطلب گفت: با همكاري تيم ايران خودرو و تيم فرانسوي رنو اين مراحل براي سالن مونتاژ هم در هفته هاي آينده طي خواهد شد.

معتمد افزود: پس از اخذ تاییدیه شرکت رنو برای سالن مونتاژ وانت، تولید انبوه این خودرو آغاز می شود.

وی درخصوص ادامه همکاری با شرکت رنو اظهار داشت: در این خصوص مانع خاصی وجود نداشته و جلسات و مراودات مستمر ایران خودرو با شرکت رنوپارس ادامه دارد.

معتمد گفت: شرکت رنو براساس سرمایه گذاری های کلانی که در ایران انجام داده، برنامه های راهبردی مشخصی برای همکاری های آتی با این شرکت دارد. از سوی دیگر ایران خودرو نیز برنامه های بلندمدتی را برای گسترش همکاری با این شرکت دارد.

معاون تولید تندر ایران خودرو عنوان کرد: در توافقات صورت گرفته با شرکت رنو در تولید خودروی وانت تندر تامین بخشی از قطعات این خودرو به شرکت ساپکو واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: این امر نشان از اعتماد دوسویه رنو و ایران خودرو داشته و گسترش همکاری های دوجانبه تاییدی بر این موضوع است.

معتمد خاطر نشان ساخت: طبق برنامه قرار است در سال جاری حداقل ۵ هزار دستگاه وانت تندر۹۰ تولید و روانه بازار شود.

شايان ذكر است وانت تندر ۹۰ محصولي از پلتفرم تندر ۹۰ است. اين خودرو داراي استاندارد آلايندگي يورو ۴ و مطابق با كليه الزامات موسسه استاندارد ايران بوده و با تجهيز به كيسه هوای راننده و سيستم ترمز ضد قفل ايمني راننده و سرنشين را تضمين مي كند. موتور اين وانت موتور سواری تندر بوده و گيربکس، سيستم تعليق و چرخهاي آن براي حمل بار تقويت شده است.