ساعی: مربیان تیم‌ها به جسارت ما تبریک ‌گفتند

به گزارشافکارنیوز؛هادی ساعی اظهار داشت: خوشبختانه تیم ملی با حضور در بیست و یکمین دوره نایب قهرمانی تکواندوی جهان توانست عنوان نایب قهرمانی در این مسابقات را از آن خود کند. همه ما از عملکرد ملی‌پوشان با توجه به شرایطی که دارند راضی هستیم و با تیمی که جوان و بی‌تجربه بود راهی مسابقات شدیم. بی‌تجربه بود نه کم تجربه. شاید هر کشوری با ترکیب ما به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می‌شد مطمئنا مدالی نمی‌توانست کسب کند.

وی افزود: تجربه بالای کادر فنی به ملی پوشان کمک کرد و همت بچه‌ها فعل خواستن را به وجود آورد و همین شرایط باعثموفقیت تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان شد و اگر مدالی هم کسب نمی‌کرد ما از کادر فنی و ملی‌پوشان انتقاد نمی‌کردیم و از آنها دفاع هم می کردیم چرا که اعتقاد مان این است که کادر فنی همه تلاش خود را در این مدت به کار برد.

مدیر فنی تیم‌های ملی در ادامه گفت: ملی‌پوشان اعزامی از بهترین‌های ایران بودند. کادر فنی از بین نفرات که در اردوها بودند شایسته‌ترین‌ها را انتخاب و به این بازیکنان با انگیزه اعتماد کرد و آنها نیز پاسخ اعتماد مربیان را دادند.

ساعی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز با جسارتی که فدراسیون تکواندو و کادر فنی به خرج داد و یک ترکیب جوان را به مسابقات جهانی اعزام کرد حالا شاهد آن هستیم که یک تیم دیگر در ایران ما داریم تکواندوکارانی که به دلیل آسیب دیدگی نتوانستند در انتخابی تیم شرکت کنند در واقع سرمایه‌های تکواندوی ایران هستند. آنها با این نفرات جوان مطمئن هستند در سال‌های آینده می‌توانند نتایج بسیار خوبی را کسب کنند. عبدالهی، معتمد و رجلی افرادی آسیب دیده بودند و ما آنها را در اختیار نداشتیم. اگر آنها به ترکیب تیم ملی بازگردند می‌توانند کمک بزرگی به ما و تیم ملی کنند.

ساعی در پایان با اشاره به تعریف مربیان تیمهای خارجی از ترکیب تیم ملی ایران گفت: خوشحالم از اینکه تمام تیمهای دنیا و مربیانشان به این جسارت کادر فنی تبریک میگفتند که با این تیم جوان در مسابقات جهانی شرکت کردهاند. همه کشورها اذعان داشتند ترکیب تیم ملی نسبت به دوره گذشته عوض شده اما این اقتدار همچنان در میان تکواندوکاران ایران وجود دارد.