واکنش رحمانی به پیشنهاد تیم آلمانی

به گزارشافکارنیوز،بختیار رحمانی اظهار کرد: خودم خیلی دوست دارم که به این تیم بروم اما تمام مذاکرات در این زمینه را به باشگاه سپرده‌ام.

وی با بیان این‌که دو، سه سال پیش نیز از یک تیم آلمانی دیگر پیشنهاد داشتم، گفت: آن موقع شرایط برای رفتن باتوجه به این‌که سرباز بودم و نمی‌توانستم از ایران خارج شوم، فراهم نشد.

هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: اما اکنون شرایطم برای رفتن فراهم است و باید دید که مذاکرات دو باشگاه به کجا می‌انجامد؛ به هر حال امیدوارم هر چه به صلاح باشد و خدا بخواهد، اتفاق بیفتد.

وی در ادامه با بیان این‌که اواخر فصل گذشته نیز از این تیم لیگ یکی آلمان پیشنهاد داشتم، عنوان کرد: همه چیز دست باشگاه بود؛ چرا که من آن موقع با باشگاه قرارداد داشتم و نمی‌توانستم با باشگاه صحبت کنم و راه درستش هم این بود که دو باشگاه با یکدیگر مذاکره کنند. اکنون نیز همه چیز دست باشگاه است و هر کاری که بگویند انجام می‌دهم.

رحمانی خاطرنشان‌کرد: این باشگاه بازهم یک هفته پیش درخصوص جذب من به باشگاه فولاد پیشنهاد داد و قرار است که پس از ماه مبارک رمضان برای مذاکره و نحوه بستن قرارداد به این جا بیایند.

وی عنوان کرد: به نظرم باشگاه فولاد نیز به حضور من در این تیم آلمانی تمایل دارد؛ چرا که رفتن من به این تیم، هم برای باشگاه و هم برای پیشرفت خود من خوب است. البته من به شرایط فولاد و ماندنم در این جا هم فکر می‌کنم.

کاپیتان تیم فوتبال فولادخوزستان بیان کرد: وقتی من همه چیز را به باشگاه فولاد می‌سپارم یعنی این‌که نظرم برای رفتن ۵۰ - ۵۰ است. به هر حال من نمی‌توانم تمام چیزهایی را که در فولاد داشته‌ام به خاطر یک پیشنهاد رها کنم.

وی ادامه داد: اگر بدانم این پیشنهاد و رفتنم به آلمان خوب است و شرایط به صورتی است که می‌توانم در آن تیم بازی و پیشرفت کنم، آن موقع به طور حتم تمایل به رفتن دارم اما اگر بدانم قرار است در آن‌جا جزو لیست اصلی قرار نگیرم، نمی‌توانم این پیشنهاد را قبول کنم، چرا که من از این پیشنهادات زیاد داشته‌ام. به هر حال امیدوارم این پیشنهاد خوب و واقعی باشد.

رحمانی در ادامه درباره شرایط فولاد پیش از دیدار برابر سپاهان اظهار کرد: در اهواز هوا گرم است و نمیتوانیم به راحتی تمرین کنیم ولی خدا را شکر اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم. واقعا بازیکنان تیم برای این دیدار آماده هستند و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.