قلعه‌نویی: از تمدید قرارداد نکونام خوشحالیم

به گزارش افکارنیوز،شروع لیگ است و نگاه ها به قهرمان فصل گذشته. امیر قلعه نویی در آستانه لیگ صحبت های زیر را در مورد شرایط تیم انجام داده است:

شنیده‌ایم شب گذشته در مراسم تجلیل از داریوش ارجمند حضور داشتید و خود به نوعی بانی این مراسم بوده‌اید.


من ابتدا از برادران عرب و هیئت غریب مدینه تشکر کنم این برادران همیشه منشأ خیر و برکات برای دوستانشان بودند این مراسم هم تجلیل از استاد گران‌قدر آقای داریوش خان ارجمند بود. من اعتقادم این بود که داریوش خان(ارجمند) فقط برای هنر نیست مال همه ملت است خصوصاً ما ورزشی‌ها ارادت خاصی به او داریم انشاءالله خداوند این بزرگان مملکت را برای ما نگه دارد.

شرایط استقلال را در آستانه ورود به بازی‌های لیگ برتر چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا از عملکرد لیگ در فصل نقل و انتقالات راضی هستید؟


صد در صد. واقعاً جا دارد از مدیران و هیئت مدیره استقلال تشکر کنم. بالاخره ما تیم خوبی را بستیم فقط تنها مشکلی که داریم این است که یک مقدار زمان را از دست دادیم آن هم به خاطر این بود که درگیر تیم ملی بودیم.

دیروز در برخی رسانه‌ها حتی از قول شما اعلام شد قرارداد جواد نکونام با استقلال تمدید شده است؟

بله، جواد نکونام جزء باشگاه استقلال بود آن موقعی هم که آمد استقلال را دوست داشت پیشنهادات خیلی خوبی داشت ولی به استقلال آمد. اوایل فصل یک مقدار شرایط خوبی نداشت ولی بعد شرایط خوبی پیدا کرد و توانست هم به استقلال و هم به تیم ملی کمک کند حالا هم که قراردادش را تمدید کرده خوشحالیم.

در مورد حضور جاسم کرار در استقلال چه صحبتی دارید؟

در رابطه با جاسم کرار ما یک بازیگردان نیاز داشتیم هم کرار و هم بوران را گرفتیم بوران یک مقدار باتجربه‌تر است و رزومه خوبی هم دارد.

در خصوص اولین بازی‌تان در لیگ برتر مقابل گسترش فولاد تبریز چه صحبتی دارید؟

برای استقلال شروع هر بازی خیلی سخت است خصوصاً به خاطر اینکه ما دیر کارمان را شروع کردیم، بازیکنان جدیدی گرفتیم ولی ما از همه خریدهایمان راضی هستیم یقیناً استقلال فعلی از استقلال پارسال همین موقع خیلی بهتر است.

برای هواداران صحبتی ندارید؟

من از همه طرفدارانمان تشکر میکنم که سال گذشته با صبوری با وجودی که اینکه فراز و نشیب هم داشتیم از ما حمایت کردند امسال هم میخواهم که سعه صدر بیشتری داشته باشند. تیم مال آنهاست، سرمایه اصلی ورزش خصوصاً استقلال این طرفداران هستند امسال هم ما را دعا کنند و هم کمک کنند نماینده شایستهای در لیگ قهرمانان آسیا باشیم و همچنین بتوانیم از عنوان قهرمانیمان در لیگ برتر دفاع کنیم شما میدانید پارسال همین موقع استقلال سوم بود ولی امسال باید از قهرمانیاش دفاع کند پس کار ما سخت است انشاءالله با لطف خدا و اهل بیت و حمایت طرفداران بتوانیم از عنوان قهرمانیمان دفاع کنیم.