قاتل سریالی اوهایو جسد سه زن را تکه تکه کرد

به گزارش افکارنیوز، نیروهای پلیس در شرق کلیولند در اوهایو، روز جمعه و پس از مراجعه به یک خانه خالی در این منطقه با جسد یک زن مواجه شدند.

یک مرد ۳۵ ساله که به عنوان یک متجاوز جنسی دارای سوءسابقه است روز جمعه در ارتباط با این حادثه دستگیر شد اما هنوز گزارشی درباره اتهامات وارده به وی منتشر نشده است.

پلیس سپس تعدادی جسد دیگر نیز روز شنبه یافت و چنین اعلام کرد که این حوادثاحتمالا نتیجه فعالیت یک قاتل سریالی است که چندین سال پیش نیز مرتکب چندین فقره قتل شده بود.

مقامات اعلام کرده‌اند که تمام قربانیان در دو هفته گذشته کشته شده‌اند. تمام اجساد در وضعیت بدی قرار داشته و در چندین لایه کیسه پلاستیکی پیچیده شده بودند.

در سال ۲۰۱۱، آتونی سوول، یک قاتل سریالی، ‌به جرم قتل ۱۱ زن که اجسادشان را در کیسه‌های پلاستیکی پیچیده و در خانه نگهداری می کرد به اعدام محکوم شد.

رئیس پلیس شرق کلیولند اعلام کرد احتمالا قربانیان بیشتری در روزهای آینده کشف شوند. نیروهای پلیس در حال جستجوی خانه‌های خالی در شرق کلیولند هستند.

در ماه می نیز، یک مرد کلیولندی به اتهام ربودن و تجاوز به سه زن بازداشت شد. وی این سه زن را به مدت تقریبی یک دهه در اسارت نگه داشته بود.