پیگیری هتک حرمت به خانم محجبه توسط کمیسیون‌های فرهنگی

به گزارش افکارنیوز، ‌محمدرضا باهنر که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت درباره قرائت بیانیه فراکسیون اهل تسنن مجلس از سوی حجت الاسلام ابوترابی اظهار کرد: فراکسیون اهل تسنن بیانیه‌ای را داشتند که می‌خواستند قرائت شود اما چون راه آیین نامه‌ای پیدا نکردیم خواسته شد آقای ابوترابی در نطق قبل از دستور خود آن را قرائت کند.

وی تاکید کرد: البته بعضی‌ها تصورشان این بود که این موضع آقای ابوترابی است که البته حجت اسلام ابوترابی از برادران کاملا شناخته شده مجلس است و چون وقت آیین نامه‌ای نبود بیانیه فراکسیون اهل تسنن از سوی ایشان قرائت شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تذکر روح الله حسینیان درباره مساله هتک حرمت خانم محجبه حزب اللهی اظهار کرد: این موضوع پیگیری شد و کمیسیون فرهنگی و امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این زمینه بررسی های لازم را انجام خواهد داد و البته کمیسیون اصل ۹۰ هم می‌تواند این موضوع را پیگیری کند.

باهنر خاطرنشان کرد: این مساله موضوع مهمی است و باید پیگیری شده و گزارش در صحن قرائت شود که خدای ناکرده این نوع حرمت شکنیها ادامه پیدا نکند و برخورد جدی و قاطع با این موضوع شود.