به گزارش افکارنیوز،بازی تیم ملی و منتخب ۹۸ کاریکاتوری از یک بازی نمادین فوتبال بود و انتقادات زیادی را برانگیخت. یکی از نکات مهم این بازی غیبت تنی چند از بازیکنان مهم و ستارگان اصلی منتخب ۹۸ غایب بودند که می توان به علی دایی کریم باقری احمدرضا عابد زاده محمد خاکپور و خداداد عزیزی اشاره کرد.

در همین مورد در این زمینه با خداداد عزیزی صحبت کردیم تا باز هم شاهد صحبتهای جنجالی این ستاره سابق فوتبال ایران باشیم.

خداداد عزیزی گفت: من که گفتم بازیکنان ۹۸ نمی توانند بازی کنند. آنها از نظر بدنی مشکل داشتند. بابا چرا آدم های ۵۰ ساله را می فرستید به جنگ جوان ها؟

خداداد درباره جدی گرفتن بازی از ظرف تیم ۲۰۱۴ هم می گوید: هم بازیکنان تیم ملی که نمی توانند بازی نکنند. وقتی که به داخل زمین می آیند باید فوتبال بازی کنند مقصر این بازیکنان نبودند که خیلی بازی را جدی گرفته بودند و می دویدند مقصر کسانی بودند که این بازی را به این شکل برگزار کردند. در این بازی چندتا از بازیکنان مصدوم شدند چون توان بدنی شان نمی کشد.

او که غایب بزرگ این بازی بود ادامه می دهد: این بازی برای خراب کردن بچه های ۹۸ بود.نه اینکه قصدی باشد اما نتیجه همین بود . آخر بازی هم که دیدید با ساعت مچی از بازیکنان تقدیر کردند ...واقعاً ارزش بازیکنان ملی که حماسه آفریدند این بود؟خب این ساعت را هم نمی دادند بهتر بود تا اینجوری با شخصیت بچه ها بازی کنند.کاش می دانستم علت واقعی برگزاری این بازی چه بود