پرسپولیسی‌ها نخواستند طلبم را بدهند

به گزارش افکارنیوز، جواد کاظمیان یکی از پرسپولیسیهای تیم تراکتورسازی است که قرار است چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی مقابل سرخپوشان تهرانی قرار بگیرد. او معتقد است که این بازی برای پرسپولیسیهای تراکتورسازی به هیچ عنوان جنبه انتقامی ندارد و آنها پرسپولیس را دوست دارند.

جواد کاظمیان با پیش بینی اینکه دیدار پرسپولیس - تراکتورسازی پرگل از آب در بیاید، در خصوص تقابل سرخپوشان تبریزی با پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرگزاری تسنیم پاسخ داد.

نظرت در مورد بازی چهارشنبه شب پرسپولیس - تراکتورسازی چیست؟

آخرین بازی من در فصل گذشته مقابل پرسپولیس بود و اولین بازی‌ام در فصل جدید هم مقابل همین تیم خواهد بود. خوشحالم که به ورزشگاه آزادی برمی‌گردم، چرا که دلم برای این ورزشگاه و همچنین تماشاگران پرسپولیس تنگ شده است. من خاطرات شیرینی از بازی در پرسپولیس دارم ولی حالا باید مقابل این تیم قرار بگیرم.

قبول داری این بازی خیلی حساس است؟

این بازی ۳ امتیاز بیشتر ندارد ولی به هر حال باید قبول کرد که حساس است. در حال حاضر برخی از بازیکنان سابق پرسپولیس در تراکتورسازی هستند و دهنوی و سیدصالحی نیز پیراهن پرسپولیس را برتن کرده‌اند. البته باید بگویم که این بازی برای ما انتقامی نیست، چون پرسپولیس را دوست داریم. پیش بینی من این است که ۱۰۰ هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند و این بازی ۴ یا ۵ گل دارد. البته اگر مسئولان اجازه دهند، هواداران ما نیمی از ورزشگاه را پر خواهند کرد.

قبل از بازی به سمت دایی می‌روی؟


من مشکلی با دایی ندارم و حتما قبل از بازی به سمت او می‌روم.

اگر گل بزنی خوشحالی می‌کنی؟


من زیاد به این موضوع فکر نکرده‌ام. دوست دارم روز چهارشنبه بهترین بازی‌ام را انجام دهم، چون در حال حاضر پیراهن تراکتورسازی بر تن من است. خیلی‌ها تصور می‌کردند فوتبال من تمام شده ولی در تراکتورسازی احیا شدم. البته خودم هم تلاش زیادی کردم و توانستم عملکرد خوبی داشته باشم. در این بین مردم تبریز هم خیلی به من لطف داشته‌اند. آنها خیلی فوتبال را دوست دارند و باورتان نمی‌شود که این روزها در تمرینات ما ۵ هزار تماشاگر حاضر می‌شوند.

این حمایت و همراهی انتظارات را از تیم شما بالا نمی‌برد؟

من معتقدم انتظارات مردم تبریز از تراکتورسازی خیلی زیاد شده و امیدوارم این موضوع به تیم ما آسیب نزند.

فکر می‌کنی در زمان مناسبی با پرسپولیس بازی می‌کنید؟

من دوست داشتم در هفته‌های ششم و هفتم با پرسپولیس بازی می‌کردیم ولی این بازی به هر حال بعد از افطار و زیر نور برگزار می‌شود و جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

فکر می‌کنی هواداران با علی کریمی، کریم انصاری‌فرد و همچنین خودت چه برخوردی داشته باشند؟

من معتقدم برخورد خوبی با ما صورت خواهد گرفت مگر اینکه تماشاگران بخواهند از جایی خط بگیرند. اگر همه چیز طبیعی باشد مطمئنا آنها برخورد خوبی خواهند داشت.

رابطه‌ات با سعید شیرینی چطور است؟

باید رابطه خاصی داشته باشم؟!

بحثشکایت تو به کجا رسید؟

۲۳۰ میلیون تومان از پرسپولیس چک دارم و این حق من است که پولم را دریافت کنم. بابت سال ۸۴ هم ۲۵۰ میلیون طلبکارم ولی آن زمان پولم را نگرفتم، چون پرسپولیس پول نداشت و من هم با شرایط کنار آمدم. پارسال اما قضیه فرق میکرد و پرسپولیسیها پول داشت و نخواستند به من بدهند. این حق من و خانوادهام است و مطمئن باشید حقم را از پرسپولیس میگیرم.