دیدار هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان با علی لاریجانی

به گزارش افکارنیوز،سید مرتضی حسینی عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به توافقات انجام شده در دیدار غلامعلی حداد عادل و علی لاریجانی برای وحدت بیشتر فراکسیون اصولگرایان مجلس و رهروان ولایت در رای اعتماد به کابینه گفت: در این دیدار تاکید شد افرادی که به عنوان وزیر به مجلس معرفی می‌شوند، حتما باید ولایتمدار باشند.

وی در ادامه با اشاره به موضع مجلس درباره فتنه ۸۸، گفت: دیدگاه اکثریت مجلس این است که افراد حامی فتنه یا همراهان فتنه ۸۸ نباید در کابینه دولت یازدهم حضور داشته باشند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان همچنین در خصوص احتمال دعوت از محمد خاتمی برای حضور در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب اظهار داشت: بعید می‌دانم مجلس از خاتمی دعوت کند، اما اگر این کار انجام شود، از بزرگترین اشتباهات هیئت رئیسه خواهد بود.

حسینی با تاکید بر لزوم وحدت دو فراکسیون اصولگرای مجلس اظهار داشت: دیدار آقای حداد عادل و لاریجانی برای این انجام شد تا بعضی افراد نتوانند مجلس را دور بزنند و بگویند دو فراکسیون اصولگرای مجلس تفرقه دارند و ما می‌توانیم از این فرصت‌ استفاده کنیم، لذا این دیدار برای جلوگیری از لابی‌گری طرف مقابل انجام شد.

وی با بیان اینکه اصولگرایان مجلس وحدت دارند و اختلاف سلیقه باعثنمی‌شود افرادی که اصلا مبانی اصولگرایی و ولایت را قبول ندارند از این موضوع سوء استفاده کنند، افزود: قرار شده تا دیدارهای میان رئیس فراکسیون اصولگرایان و آقای لاریجانی ادامه پیدا کند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان همچنین خاطر نشان کرد: بنا شد تا هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان طی روزهای آینده دیداری با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی داشته باشند.