به گزارش افکارنیوز، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد حادثه انفجار در ساعت ۱۰:۰۴ صبح روز دوشنبه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن عوامل ایستگاه ۳۰ آتش‌نشانی به محل حادثه واقع در خیابان ۱۷ شهریور، میدان کلانتری اعزام شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که در زیرزمین یک باب مغازه بنگاه املاک انفجار شدیدی رخ داده، به طوری که مغازه کاملا تخریب شده و تعدادی خودروی سواری نیز دچار خسارت شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه زنی حدود ۳۰ ساله هنگام حادثه در حال عبور از مقابل بنگاه بود که مصدوم شد، گفت: همچنین علاوه بر این زن، مردی ۲۹ ساله که مالک مغازه بود دچار آسیب‌دیدگی شد که آتش‌نشانان آنان را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

ملکی با بیان اینکه هشت دستگاه خودروی سواری نیز در جریان این حادثه دچار آسیب‌دیدگی شدند، تصریح‌کرد: این حادثه مورد آتش‌سوزی رخ نداد و تنها موج انفجار خسارت زیادی بر جای گذاشت.

وی علت این حادثه را جداشدن شیلنگ اجاق گاز و تجمیع گاز در زیرزمین این بنگاه املاک اعلام کرد و گفت: آتشنشانان پس از ایمنسازی محل در ساعت ۱۱:۱۳ به عملیات خود خاتمه داده و آن را به عوامل انتظامی تحویل دادند.