قاضی پور: علیه «نامی» حرفی نزده‌ام

به گزارش افکارنیوز، نادر قاضی پور با بیان اینکه به عنوان یکی از اعضای کمیسیون صنایع، ارتباطات را بستر مبادله اطلاعات می دانم، اظهار داشت: وقتی دولت با ارائه طرحی در برنامه پنجم توسعه به دنبال انحلال وزارت ارتباطات بود، بنده یکی از مخالفین سرسخت این طرح بودم که حتی با اخطار اینجانب این طرح برگشت خورد و وزارتخانه منحل نشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: در ادغام وزارتخانه ها نیز باوجود تلاش های صورت گرفته که درصدد ادغام این وزارتخانه بودند، بنده بازهم سرسختانه مخالفت کردم.

وی با اشاره به اینکه بنده از آقای تقی پور به عنوان یک نیروی ولایتی همواره دفاع کرده و می کنم و مخالف عزل ایشان نیز بودم، افزود: با این وجود باتوجه به شناختی که از آقای دکتر نامی داشتم، مخالفتی با معرفی ایشان برای تصدی وزارتخانه نکردم و حتی تعدادی از همکاران زحمتکش بنده در کمیسیون صنایع و معادن نیز از ایشان حمایت کردند.

قاضی پور در خصوص عملکرد وزارت ارتباطات در زمان وزارت نامی گفت: در رابطه با عملکرد ایشان هنوز زود است که تصمیم گیری شود و نظری داده شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن تکذیب مطالب منتشر شده به نقل از وی در یکی از سایت‌ها که در برخی جراید نیز بازتاب داده شده بود، گفت: بنده تاکنون هیچ گونه اظهارنظری علیه عملکرد دکتر نامی در وزارت ارتباطات نداشته و اصلاً این وب سایت را نمی شناسم.

وی با اشاره به اینکه زمانی از عملکرد برخی وزرا به عنوان مخالف در صحن علنی مجلس نیز صحبت کرده است، گفت: درخصوص آقای نامی که از برادران عزیز ارتش هستند، هیچ گونه اظهار نظری نکردم و درخصوص ایشان حتی یک کلمه نیز با من صحبت نشده و من آدمی هستم که اگر حرفی را زده باشم، به جرات آن را اعلام می کنم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه با بنده در خصوص وضعیت شرکت مخابرات صحبت شده و من با واگذاری آن مخالف بوده ام، تصریح کرد: معتقدم مخابرات متعلق به مردم است و باید به آنها بازگردد.