مسابقه عکس و فیلم رایتل

به گزارش روابط عمومی رایتل، در طول ماه مبارک رمضان، تمامی هموطنان عزیز می توانند عکسها و فیلمهای تولیدی خود را با موضوع ماه مبارک رمضان، در دو وب سایت آپارات و لنزور بارگذاری کرده و اثر خود را در معرض داوری بازدید کنندگان این وب سایت ها قرار دهند.

رایتل علاوه بر اهدای جوایز نفیس به آثاری که بیشترین رای از دیدگاه مخاطبین را کسب کرده‌اند، به ازای هر ۱۰ هزار رای مثبت(لایک) به هر اثر، یکی از آرزوهای کودکان مبتلا به سرطان موسسه خیریه بهنام دهش پور را برآورده می کند.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به شرکت در مسابقه فیلم کوتاه رایتل می توانند به وب سایت آپارات به آدرسwww. aparat. comمراجعه و پس از انجام مراحل ثبت نام و عضویت، ویدیو تولیدی خود را در صفحه مسابقه به نشانیwww. aparat. com / mahekamelآپلود کرده و با اشتراک آدرس ویدیو خود نظر مخاطبین را کسب کنند.

همچنین علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه عکاسی می‌توانند با مراجعه به وب سایت لنزور به آدرسwww. lenzor. comو انجام مراحل ثبت نام و عضویت، عکس‌های خود را در صفحه مسابقه به آدرسwww. lenzor. com / mahekamelآپلود کرده و آن را برای کسب رای به اشتراک بگذارند.

رایتل در پایان به شرکت کنندگانی که اثر آنها بیشترین نظر را کسب کرده باشد، جوایز نفیسی اهدا می‌کند. در بخش فیلم به نفرات اول و دوم هرکدام یک سیم کارت دیتای رایتل و مودم نسل سوم به همراه به یک دستگاه IMACبرای نفر اول و یک دستگاه MacBook Pro برای نفر دوم اهدا خواهد شد. به نفر سوم نیز یک دستگاه iphone ۵ و یک سیم کارت دائمی رایتل اهدا می‌شود.

در بخش عکاسی نیز نفرات اول تا سوم که بیشترین رای مخاطبین را به دست بیاورند، علاوه بر یک سیم کارت دیتا و مودم نسل سوم به ترتیب یک دستگاه دوربین Canon ۶D(به همراه لنز)، یک دستگاه دوربین Canon ۷۰۰D و یک دستگاه دوربین Canon ۶۵۰D اهدا می‌شود.

رایتل در نظر دارد به آن دسته از شرکت کنندگانی که آثار فاخری را ارسال کرده اند، اما نتوانسته اند امتیاز لازم را در بخش امتیازدهی کاربران به دست آورند نیز جوایزی اهدا نماید. داوری این بخش بر عهده اساتید مطرح عکاسی و فیلمسازی است. جایزه نفر برگزیده بخش فیلم کوتاه و همین طور نفر برگزیده بخش عکس از نگاه هیئت داوران، هر یک، یک دستگاه Ipad و یک سیم کارت دیتای رایتل خواهد بود.

طبق اعلام روابط عمومی رایتل، شرکت در این مسابقه برای عموم هم وطنان آزاد است. آثار نیز می‌توانند به صورت تک رنگ، سیاه و سفید و یا رنگی باشند، همچنین تمامی عکس‌ها باید فاقد قاب بوده و با فرمت jpg و با حجم حد اکثر ۴ مگابایت ارسال شوند و حداکثر زمان فیلم‌های ارسالی نیز می بایست ۳۰ ثانیه باشد.

لازم به ذکر است کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت خیریه بهنام دهش پور، آرزوهای خود را به یک درخت نمادین به نام "درخت آرزو" در خیریه نصب می کنند و خیرین هر آرزویی را که مایل باشند برآورده می کنند