به گزارش افکارنیوز، حنیف عمران‌زاده قبل از آغاز تمرین امروز تیم استقلال در خصوص آغاز لیگ جدید گفت: این مسائل مهم نیست، امیدوارم شرایط به گونه‌ای نشود که دوباره لیگ را ۲۰ روز تعطیل کنند و مجبور شویم در طول فصل چهار بار بدنسازی کنیم.

وی در خصوص گرانی بلیت‌ها گفت: در همین حالت‌های معمولی هم طرفداران از استادیوم فرار می‌کردند حالا که بلیت‌‌ها گران شد قضیه بدتر شده و آنها بیشتر فرار می‌کنند، آنهایی که به استادیوم می‌آیند قشر پولدار جامعه نیستند و باید هوای آنها را هم داشت.

مدافع استقلال در خصوص اینکه امسال دیدار افتتاحیه بین پرسپولیس و تراکتورسازی انجام می‌شود، گفت: این مسائل مهم نیست. مهم این است که آخر فصل قهرمان شویم.

وی در خصوص دیدار با گسترش فولاد گفت: فکر می‌کنم آنها تیم جوانی دارند و از انگیزه بالایی برخوردار هستند چون هفته اول مقابل ما بازی می‌کنند و بازی پخش مستقیم می‌شود حتماً از انگیزه زیادی برخوردار هستند اما اگر بخواهیم برای قهرمانی به زمین برویم باید با سه امتیاز از تبریز برگردیم.

عمرانزاده در خصوص اینکه استقلال معمولاً لیگ را خوب شروع نمیکند، گفت: سال گذشته در مقاطعی بازیها متوقف شد ولی امیدوارم امسال شرایط به شکلی باشد که بتوانیم از ابتدا صدرنشین بازیها باشیم.