فال روزانه، سه‌شنبه ۱ مرداد

به گزارش افکارنیوز، امروز سعی می کنید که احساسات و منطق خود را همتراز کنید. نیروی زیاد و زیرکانه ای شما را از مسیرتان خارج می کند. اگر اینطور است، باید به یک دوره برای استراحت فکر کنید و فعالیت جسمانی سریعی انجام دهید تا ضربان قلبتان بالا برود و پمپاژ خون در بدنتان سرعت یابد.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز سرعت انجام کارها در مقایسه با دیروز کند می شود. این احتمالاً به نفع همه است. از این زمان برای برنامه ریزی و پایداری استفاده کنید. شما شخم زده اید، بذر کاشته اید، و درو کرده اید. حالا زمان مکثکردن و ارزیابی آنچه تولید کرده اید و تصمیم گیری درباره آن است. چند پله یکی نکنید و جلو جلو پیش نروید. صبور باشید تا همه چیز در مسیر طبیعی به سمتتان بیایند. عشق بطور پنهانی به دل شما راه می یابد. شاید در جلسه گروهی باشید یا در حال بازی شطرنج باشید یا فعالیتی را برنامه ریزی کنید که ناگهان با فرد خاصی آشنا شوید و احساسی عمیق به شما دارد. این احساس دوطرفه است. امروز شروع یک چرخه جدید برای رشد شما در حوزه کاری است. زمان خوبی برای پاک کردن عادات قدیمی است که دیگر به دردتان نمی خورند. با رفتار و نگرش جدیدی آغاز کنید و رویکرد مثبتی داشته باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شما در مورد احساسات و عواطف رویایی شده اید و این شما را از تمرکز کردن بر روی وظیفه فعلی تان باز می دارد. مردم لجوج و کله شق می شوند و احتمالاً شما هم یکی از آنها هستید. ذهن شما به دو مسیر مختلف می رود و شما مطمئن نیستید که چه باید بکنید. سعی کنید رویاهای بیشتری را تحقق ببخشید. امروز حیات عشقی شما نور تازه ای به خود می بیند، به خصوص اگر شما و عشقتان دچار روتین روزانه کسل کننده ای شده باشید، زندگی تان احیا می شود و تجربیات تازه ای خواهید داشت. اگر بخواهید نگرش خود را عوض کنید و جایی بروید که هرگز نرفته بودید، از آنچه می یابید بسیار شگفت زده می شوید. سعی نکنید به همه چیز همزمان بپردازید. درس امروز برای شما این است که صبور باشید. یکی یکی به کارها و اهدافتان بپردازید. یادتان باشد که رم یک شبه ساخته نشد. همین موضوع برای امپراتوری شخصی شما نیز صحت دارد. آهسته و پیوسته جلو بروید.

فال روزانه متولدین خرداد

صداهایی در گوشتان زمزمه می کنند و از شما می خواهند که پرواز کنید و به آنها در میان ابرها بپیوندید. بین آنچه دلتان و منطقتان می گوید تضاد و تعارض وجود دارد. این دو شما را به مسیرهای متفاوتی می کشند. اگر انرژی امروز در غروب آفتاب شما را گیج و آشفته کرد تعجب نکنید. از تصمیم گیری های مهم و تعهدات نترسید و استرس نداشته باشید. فضای جالب و لذت بخشی وجود دارد که بیرون رفتن و اجتماعی شدن را برایتان راحت تر می کند. دیگران هم اجتماعی شده اند و دوست دارند در مورد خودشان، زندگی هایشان، شادی ها و غم هایشان صحبت کنند. امروز نوید رمانتیکی برایتان وجود دارد، به خصوص اگر به تازگی با فردی آشنا شده باشید. امروز شما رانده می شوید به سوی اینکه کار زیادی را به انجام برسانید. تحمل شما زیاد است و از همیشه انگیزه بیشتری دارید. شما توانایی رسیدن به موقعیت بالایی را دارید و به خاطر دستاوردهایتان شناخته خواهید شد.

فال روزانه متولدین تیر

امروز کسی یا چیزی شما را بر آن می دارد تا اقدامی صورت دهید. بهتر است که به آن توجهی نکنید و خودتان برای خود انگیزه ای بیابید. از مرز خود فراتر روید و جاهای جدید را کشف کنید. شاید در مورد مسئله ای که حس شدیدی به آن دارید دچار مشکل شوید. مردم کله شق و لجوج می شوند، پس باید آماده کیش و مات شدن باشید. امروز تا وقتی که صحبت از عشق باشد، شما در مسیر همواری حرکت می کنید. اگر اخیراً اتفاق خجالت آوری برایتان افتاده است – چیزی که بین تازه عاشقین مرسوم است – انرژی امروز باعثمی شود که خاطرات بد شما از یاد بروند و خیلی زود همه چیز درست شود. نگذارید این اتفاقات کوچک رابطه عالی شما را خراب کنند. تلاش های شما در دنیای کاری امروز با مقاومت زیادی روبرو می شوند مگر آنکه کاملاً آماده باشید و تمام اطلاعات و واقعیت ها را بدانید. دیگران از شما جواب های محکم می خواهند. ارائه مطلب شتابزده به هیچ وجه ایده شما را منتقل نمی کند.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز شاید آشفتگی عاطفی فراوانی را تجربه کنید. بحثو مجادله ای درون شما شکل گرفته است و نظری درباره آن ندارید. اگر از دیگران کمک بخواهید فقط مشکلتان وخیم تر می شود. اگر هیچ چیز برایتان روشن نیست، صبر کنید تا آبها از آسیاب بیفتند و کنترل بهتری بر اوضاع داشته باشید. گفتگو و مکالمه راه بدست آوردن دل فردی است که برایتان بسیار جذاب است. تنها کاری که باید بکنید این است که احساس خود را به او بگویید و از اظهار نظر های احساسی در مورد ویژگی های عالی او بپرهیزید. ساده حرف بزنید. بجای آنکه او را به نحو مبالغه آمیزی تحسین کنید از ته دلتان حرف بزنید و سنجیده سخن بگویید. امروز پیشروی در پروژه هایتان خیلی راحت تر از آنچه انتظارش را داشتید می شود. اگر در بازار دنبال شغل جدیدی هستید، امروز زمان خیلی خوبی برای بیرون رفتن و جستجو کردن است. قطعاً کاری پیدا می کنید. شانس امروز با شماست.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز نگه داشتن احساسات تان در سطح نرمال کار سخت و چالش برانگیزی می شود. تعارض هایی پیش می آید و می ترسید که همه چیز از کنترل خارج شود. همه چیز درست می شود. فشار زیادی نیاورید. بهترین راه حل این است که از عالم هپروت و رویا درآیید و روی زمین حرکت کنید. اگر نمی توانید گره ای را باز کنید آن را سفت تر نکنید. امروز سر قراری که دارید سعی کنید عقب نشینی نکنید. فضایی گرم و صمیمی وجود درد که به شما کمک می کند که بر حمله های عصبی غلبه کنید و تسکین یابید. تنها گفتگویی که اصلاً نمی خواهید درگیرش شوید چیزهایی در مورد بیماری و … است. امروز کسی که آهسته و پیوسته حرکت کند برنده می شود. زیاد روی جزئیات تأکید نکنید تا بتوانید به پروژه های دیگر هم برسید. بهتر است از زمانی که دارید استفاده کنید و با دقت کارتان را انجام دهید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز تنش بالا می گیرد. شاید شما برای انجام درست و مؤثر کاری زیادی رویایی یا عمل گرا هستید. باید تعادل را برقرار کنید. سخت ترین بخش کار پیدا کردن کسی است که با شما موافق باشد. افرادی که شما با آنها اختلاف دارید از موضع خود تکان نمی خورند. شما باید انعطاف پذیر باشید تا به سازش برسید. هر نوع دور همی اجتماعی فرصت هایی عالی برای ملاقات با افرادی که دوست دارید فراهم می کنند. انرژی امروز شما را تشویق می کند تا با افراد مختلف آشنا شوید و درآمیزید. قطعاً در این میان کسی را پیدا می کنید که برایتان از همه مهمتر می شود. امروز بدترین روز این ماه از لحاظ کاری برای شماست. شما احساس تنبلی می کنید. دوست دارید استراحت کنید و خستگی تان را در کنید.

فال روزانه متولدین آبان

مسیر دیروز امروز ممکن است برایتان دردسر درست کند. ماهیت و ذات رویاپرداز شما کاری که شما آغاز کرده بودید را به نزول می کشد. این تعارض می تواند تنشی ایجاد کند که حل کردن آن برای شما سخت است. احساسات و عواطف تان شما را ناامید می کنند، پس سعی کنید بخاطر آنها از مسیر خارج نشوید. احساسات خود را متعادل نگه دارید. امروز رمانس برای شما امر ظریف و مهمی می شود. این دوره عاشقانه برای شما لازم است، زیرا سختی های زیادی را پشت سر گذاشته اید. گاهی بهتر است که انسان بتواند بدون نگرانی در مورد مسائل کاری و انجام آنها با فردی از هر دری سخن بگوید و بتواند رابطه خوبی تشکیل دهد. امروز در محل کار تعارض علایق پیش می آید. تاکتیک محافظه کارانه فردی موجب کند شدن کار شما می شود. بجای آنکه خودتان را سر این موضوع خسته و ناراحت کنید، سرعت خود را کم کنید. از زمان خود استفاده کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز سعی می کنید که احساسات و منطق خود را همتراز کنید. نیروی زیاد و زیرکانه ای شما را از مسیرتان خارج می کند. اگر اینطور است، باید به یک دوره برای استراحت فکر کنید و فعالیت جسمانی سریعی انجام دهید تا ضربان قلبتان بالا برود و پمپاژ خون در بدنتان سرعت یابد. پیاده روی به شما کمک می کند که ذهنتان را خالی کنید و معقول تر فکر کنید و تصمیمات لازم را بگیرید. انرژی امروز نشان می دهد که شما روش اشتباهی برای برخورد با عشقتان دارید و از قدرت خود در متقاعد کردن استفاده می کنید. می توانید روش های دیگری را امتحان کنید و دیدگاه خود را با او در میان بگذارید، ولی در نهایت نحوه گفتاری شماست که برنده می شود. باید روش گفتار خود را سبک تر، روان تر، انعطاف پذیرتر و سازش پذیرتر کنید. تعیین هدف در کار بسیار مهم است. اگر شما در ذهنتان اهدافی نداشته باشید – چه بلندمدت چه کوتاه مدت – پس از کجا می خواهید بفهمید که در مسیر درست هستید یا خیر؟ باید برنامه مفصلی بریزید و آگاهانه به سمت هدف حرکت کنید.

فال روزانه متولدین دی

یک مسئله احساسی باعثمی شود که فکر اشتباهی در ذهنتان شکل بگیرد. اولین چیزی که به ذهنتان می رسد فرار کردن است. سعی کنید این کار را به روش درستی انجام دهید. بروید یک فیلم سینمایی ببینید یا کتابی بخوانید. خودتان را غرق در غذا خوردن و خوراکی خوردن نکنید. این فقط برای مدت کوتاهی همه چیز را از یادتان می برد. وقتی مشکلات دوباره رو شدند، حل کردن آنها سخت تر می شود. امروز روز نوشتن پیام های عاشقانه به فرد خاصی است. می توانید احساسات خود را به شکل یک کارت، نامه یا شعر درآورید. می توانید آنها را روی کاغذ یا روی صفحه کامپیوتر به او نشان دهید. این نیروی کلمات است که امروز فرد موردنظر را جذب می کند. امروز اصطکاک در محل کار چیز مرسومی می شود. در تلاش برای حفظ صلح، زمانی می رسد که باید عصبانیت درون خود را خاموش کنید و دندان روی جگر بگذارید.

فال روزانه متولدین بهمن

جنبه هنری شما امروز طول موج متفاوتی دارد. شما دوست دارید وبسایتی بسازید یا در یک برنامه رادیویی برنامه داشته باشید. رویاهای شما به وسیله ای نیاز دارند تا به مخاطبین دست یابند. این وسیله را بیابید. شما توانایی الهام دادن به افراد زیادی را دارید. این توانایی را جدی بگیرید و از استعدادها و خلاقیت خود بهره بگیرید. انرژی امروز شما را از محدودیت های خاصی که حس می کردید شما را به رابطه عاشقانه ای بند می کرد آزاد می کند. هارمونی در محیط اطرافتان فضای موجود را به میزان زیادی سبک می کند و شما را به بخشیدن و فراموش کردن تشویق می کند. باید رفتارتان را آرامتر کنید. می توانید در کمال آسایش حرف بزنید و تنش های پنهان خود را از بین ببرید. شوخ طبعی هجوآمیز شما امروز استرس موقعیت دشواری که در محل کار هست را کمتر می کند. نترسید و نظرات خود را ارائه کنید. این کار به رشد شما و رفاقت بیشتر با همکارانتان کمک می کند. از مصاحبت با آنها لذت ببرید.

فال روزانه متولدین اسفند

واضح است که آنچه دیروز فعال و روان بود امروز به مانع برمی خورد. ناگهان شما در پروژه هایی که روی آنها کار می کنید، به دیواری آجری برمی خورید. شما شتاب ارزشمندی که داشتید را از دست می دهید. از این زمان برای عقب نشینی و ارزیابی مجدد حکمت مسیرتان استفاده کنید. شاید در رابطه که در این لحظه در آن هستید، احساس زیادی نداشته باشید. ولی انرژی امروز نشان می دهد که شما قطعاً گفتگوی جالب و هیجان انگیزی می یابید. شما درکی طبیعی از جنبه پنهان زندگی و بعضی واقعیات دارید که باعث جوش خوردن یا خراب شدن یک رابطه می شود و شما از صحبت کردن در مورد رویکردهای مختلف روابط لذت می برید. در مورد امور کاری و در کل کارتان رویکرد محافظه کارانه تری در پیش بگیرید. اگر جنبه عمل گرا و پایدار و ثابت قدم خود را آشکار کنید، از کارمندان و همکاران خود احترام بیشتری می بینید. نیازی به بوق و کرنا کردن نیست. فقط سختکوش باشید.