به گزارش افكار به نقل از عصر ايران فردوسي پور (كه هميشه با هدف پرداختن به حاشيه هاي فوتبال، برنامه 90 را بعنوان يكي از پربيننده ترين برنامه صدا و سيما تبديل كرده است)، در حال رايزني با مقامات ارشد شبكه سوم سيما براي پخش كامل مصاحبه جنجالي علي كريمي ستاره حاشيه ساز باشگاه استيل آذين است.
گفتنی است، علی کریمی در بخشی از این مصاحبه در پاسخ به سوال گزارشگر ۹۰ مبنی بر اینکه شنیده ها حاکی از عذرخواهی شما از آجورلو مدیرعامل استیل آذین دارد، با لحن بسیار تندی گفته است: ببین! من تا حالا از بابام هم عذرخواهی نکرده ام چه برسد به این آقایون!
کریمی در بخشی دیگر از این مصاحبه به دلایل بازگشت خود به باشگاه استیل آذین اشاره می کند و می گوید: اگر شخص هدایتی در این باشگاه نبود، دیگر به هیچ وجه حاضر به بازگشت به استیل آذین نبودم.
وی در ادامه می گوید: متاسفانه دشمنان تیم ما از خودمان هستند که مانع نتیجه گیری تیم می شوند.
ستاره استیل آذین در این مصاحبه همچنین در مورد بازگشتش به پرسپولیس هیچ صحبتی مطرح نمی کند و با سیاست خاصی می گوید: آقای دایی نسبت به من خیلی لطف دارند.
كريمي در مورد حمايت رسانه هاي نوشتاري از وي در مدت دو هفته اي اخراجش از استيل آذين نه تنها از رسانه ها تشكر نمي كند، بلكه مي گويد: من بازيكني نيستم كه به اين چيزها احتياج داشته باشم! حال بايد ديد عادل فردوسي پور در برنامه امشب خود مي تواند اين مصاحبه جنجالي را پخش نمايد يا خير.