حمودی: خودشان خواستند از استقلال بروم

به گزارشافکارنیوز،علی حمودی در آستانه دیدار مقابل استقلال در مورد شرایط سپاهان و وضعیت خودش صحبت‌های زیر را انجام داد:

شروع قدرتمندی در لیگ برتر داشتید. در مورد پیروزی مقابل فولاد و شرایط سپاهان صحبت می‌کنی؟

مقابل فولاد بازی سختی داشتیم. آنها تیم خوبی هستند که نفرات فوتبال قبل خود را حفظ کردند و بازیکنان جدیدی نیز اضافه کردند. انتظار بازی سختی داشتیم. ۴ بازی اول لیگ بسیار سرنوشت‌ساز است. با صحبت‌های کادر فنی حریفمان را به خوبی شناختیم و در این دیدار خدا را شکر توانستیم بازی خوبی ارائه کنیم و هر سه امتیاز مسابقه را به خود اختصاص دهیم.

با توجه به اینکه نفرات جدیدی به تیم اضافه شدند تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند مدتی طول می‌کشد اما در همین مسابقه ابتدایی از لحاظ فنی عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

در اولین بازی رسمی خود موفق به گلزنی شدید از عملکردت خود مقابل فولاد رضایت داشتی؟

در این مورد کادر فنی باید نظر بدهد اما بازیکنان جدید و کمتر کسی فکر می‌کرد بتوانیم از همین ابتدا انقدر هماهنگ ظاهر شویم. هر تیمی شاید در ابتدای راه نتواند انقدر هماهنگ باشد اما ما خیلی زود به این مهم رسیدیم. شرایط بسیار خوب است. خدا را شکر در این بازی نیز عملکرد بدی نداشتم و در اواخر بازی با موقعیتی که برایم به وجود آمد توانستم گلزنی کنم.

در دومین بازی خود در یک دیدار سخت با استقلال روبرو می‌شوید، این بازی را چطور ارزیابی می‌کنی؟

هر دو تیم از تیم‌های قدرتمند لیگ ایران هستند که سال گذشته نیز مدعی قهرمانی بودند. به هر حال بازی اول را قدرتمند انجام دادیم و انشاءالله در مقابل استقلال نیز بتوانیم روند مثبتی داشته باشیم.

حضور شما و مجتبی جباری مقابل تیم سابقتان مطمئنا حساسیت‌هایی را به همراه دارد این مسئله را چطور می‌بینی؟


به هر حال این حساسیت وجود دارد. هواداران استقلال دوست داشتند در این تیم بمانیم اما فوتبال حرفه‌ای چنین شرایطی را به وجود می‌آورد و گاهی باید مقابل تیم سابق قرار بگیری. به هر حال خدا خواست خیلی زود به یکدیگر برسیم. امیدوارم حساسیت‌های این بازی به حواشی تبدیل نشود و با احترام به یکدیگر به میدان برویم و مشکل خاصی به وجود نیاید.

به سمت نیمکت استقلال و هواداران این تیم می‌روی؟

همه جا گفته‌ام نه با هواداران نه با مدیریت و نه با کادر فنی استقلال مشکل خاصی ندارم. دو سال در خدمت استقلال بودم و هواداران این تیم کمک زیادی به من کردند. دوست داشتم در استقلال باشم اما شرایط فوتبال همین است. هیچ مشکلی وجود ندارد و به سمت نیمکت استقلال می‌روم. از روز آخری که برای مذاکره به دفتر مدیرعامل استقلال رفتیم مشکلاتی به وجود آمد.

هنوز هم از دست مسئولان استقلال و مصاحبه‌هایی که برای مسائل مالی انجام دادند ناراحت هستی؟

از مصاحبه‌هایی که مسئولان استقلال انجام دادند ناراحت شدم. البته این مسائل گذشته و صحبت در مورد آن فایده‌ای ندارد. با وجود اینکه می‌دانستم ماندن در استقلال باعثمی‌شود پولم عقب و جلو شود برای بستن قرارداد به باشگاه رفتم اما مسائلی به وجود آمد که نتوانستیم مذاکره کنیم. خودشان باعثشدند که در استقلال نمانم و با این تیم قرارداد نبندم. چون استقلال را دوست داشتم با وجود مشکلات مالی می‌خواستم بمانم اما برخی کارها مانع از انجام این کار شد.

و صحبت پایانی.

برای استقلال و هواداران این تیم آرزوی موفقیت میکنم انشاءالله روز جمعه بازی زیبایی را از دو تیم مشاهده کنیم و هواداران از دیدن این دیدار لذت ببرند.