رییس فدراسیون بسکتبال: شرمنده‌ام!

به گزارش افکارنیوز، تیم ملی بسکتبال ایران عصر امروز آخرین تمرین خود در سالن بسکتبال آزادی را برگزار کرد و بامداد فردا راهی فیلیپین خواهد شد. پس از تمرین امروز ملی‌پوشان محمود مشحون رییس فدراسیون بسکتبال در جمعی دوستانه با بسکتبالیست‌هابه صحبت پرداخت. او خطاب به ملی‌پوشان گفت: ‌ آنقدر که فوتبال و والیبال به جامعه ایران نشاط وارد کردند می‌بینم که شما نیز با نشاط و آماده هستید و می‌خواهید دوباره ایران را خوشحال کنید. هنوز به قهرمانی آسیا نرفتید که مملو از روحیه و انرژی هستید. از کادر فنی شما و تمام کسانی که برای تیم ملی زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: هیچ وقت تیم ملی را به این منسجمی ندیدم که برای انتقام آماده بشوند. قهرمانی آسیا مال شماست و امیدوارم با شادی به ایران برگردید. تاکید می‌کنم که قهرمان شوید یا نشوید فرقی ندارد شما برای ما همیشه قهرمان هستید. در گفت‌وگوهای شما با رسانه‌ها دیدم که یک میلیمتر از قهرمانی کمتر نخواسته‌اید و این نشان از قدرت شماست. درود به تک تک شما سربازان واقعی ایران.

رییس فدراسیون بسکتبال ایران ادامه داد: ‌ شما وقتی اعتماد به نفس داشته باشید موفق می‌شوید. شک نکنید قهرمان خواهید شد. اما اگر این اتفاق نیز نیفتد سرباز واقعی ایران بوده‌اید، هستید و خواهید ماند.

مشحون در ادامه به ملیپوشان بسکتبال گفت: شرمنده شما هستم که نتوانستم شایسته شما کار کنم اما آنقدر بزرگوارید که هیچ وقت گلایه نکردید. آرزوی موفقیت دارم برای شما ملی پوشان ایران دارم. دست همه شما درد نکند که بدون حتی یک دینار چشم داشت برای سرافرازی ایران تلاش میکنید.