پرسپولیس زخم خورده است

به گزارش افکارنیوز،محمد رویانیان ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: از بازیکنان پرسپولیس خواسته‌ایم از اظهار نظر درباره مربیان، مدیران، داوران، بازیکنان و عوامل باشگاه‌های خوددداری کرده تا از بروز حاشیه‌ها و عدم حفظ حرمت‌ها جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: برخی اظهارنظرها موجب می‌شود برخی حواشی به وجود بیاید و حرمت‌ها حفظ نشود. ما در آغاز فصل وظیفه خود می‌دانیم جلوی این مسائل را بگیریم تا برخی مسائل و حفظ نشدن حرمت‌ها باب نشود. تکرار چنین مواردی قطعا با برخورد انضباطی باشگاه و جریمه همراه خواهد بود.

رویانیان در ادامه گفت: از همه پیشکسوتان، بزرگان و دوستداران پرسپولیس می‌خواهم که اتحاد و همدلی در خانواده بزرگ پرسپولیس را حفظ کنند و اجازه دهند تن زخم‌خورده پرسپولیس بهبود پیدا کند. همه بزرگ هستند از پیشکشسوتان و مدیران سابق گرفته تا بازیکنان پیشین پرسپولیس ولی افراد مهم نیستند. آنچه مهم است حفظ آرامش در پرسپولیس و بازگشت پرسپولیس به جایگاه و اقعی است.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با اظهار امیدواری نسبت به برقراری آرامش در این تیم، تاکید کرد: امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که کادر فنی، بازیکنان و دیگر اعضای تیم در آرامش به کار خود ادامه دهند. همه برای ما قابل احترام هستند همه اعضای خانوده پرسپولیس اما درخواست می‌کنم اتحاد و همدلی این خانوده بزرگ حفظ شود و برقرار باشد.

وی با بیان اینکه پرسپولیس سالهاست به دلایل متعدد دچار مشکلاتی بوده و به قولی زخم‌خورده است، خاطرنشان کرد: از همه اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس می‌خواهم و درخواست می‌کنم روی زخم پرسپولیس نمک نپاشند تا این زخم عمیق نشود. اتحاد، همدلی و برادری موجب التیام زخم‌های باشگاه و تیمی می‌شود که پرطرفدارترین تیم آسیاست و دل‌های زیادی به عشق آن می‌تپد. ما امیدواریم پرسپولیس به دور از حاشیه در لیگ بازی کند و به این مسیری که در آن قرار دارد ادامه دهد.

رویانیان در پایان گفت: درخواست خاضعانه و صمیمانه از همه بزرگان و اعضای خانواده پرسپولیس دارم اعم از بازیکن، مربی، مدیر، پیشکسوت، بازیکنان سابق و هوادران. اتحاد و همدلی می‌تواند پرسپولیس را به روزهای خوبش بازگرداند. از همه آنها که نامشان بزرگ است و زینت بخش پرسپولیس صمیمانه می‌خواهم به هم احترام گذاشته و هر چه بوده و هست فراموش کنند تا هواداران عزیز که در این سال‌ها به رغم بحران‌های مختلف و عدم نتیجه‌گیری تیم محبوبشان را تنها نگذاشتند، شاهد اوج گیری پرسپولیس باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا یکشنبه در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر، در کرج میهمان تیم سایپاست.