الله وردی دهقانی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سایپانیوز اظهار داشت: وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت صنعت و معدن و تجارت یکی از چهره های ملی در صنعت و تولید کشور است و با توجه به سوابق و تجربیات گران سنگ نعمت زاده در مسئولیت های گوناگون صنعتی، تولیدی در بخش های دولتی و خصوصی می توان امیدوار بود اهداف صنعتی کشور از این طریق به سرمنزل مقصود برسد.

دهقانی افزود: با توجه به اینکه نعمت زاده خود یک کارشناس خبره در حوزه سیاست گذاری های صنعتی محسوب می شود و با عنایت به اینکه شرایط کنونی تولید نامطلوب ارزیابی می شود حضور افراد کارآزموده ای همچون مهندس نعمت زاده می تواند گره های بزرگی از این صنعت باز نماید.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت باید اهمیت ویژه ای به افزایش تولید داشته باشد اذعان داشت: نمی توان بدون اتکا به تولید، حماسه اقتصادی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را تحقق بخشید.

وی ادامه داد: قطعاً وزیر آینده باید به دنبال بهبود فضای کسب و کار، افزایش ارزش افزوده، افزایش تولیدات ناخالص ملی و داخلی باشد تا کشور را از وضعیت کنونی نجات دهد و فردی با صفات نعمت زاده با تجربیات بالای خود می تواند تغییرات مهمی در این مورد را به اجرا بگذارد.

دهقانی تاکید کرد: ایشان با توجه به دوستی و صمیمت نزدیک خود با آقای روحانی می توانند طرح های موثری برای اعتلای صنعت کشور بکار گیرند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن در تشریح طرح ها و راهکارهای وزیر جدید افزود: آقای نعمت زاده با در نظر گرفتن طرح هایی همچون تامین اعتبار برای اعطای تسهیلات و بخشودگی جرائم به واحدهای تولید کننده بطور ضربتی بدنبال تسکین دردهای صنایع باشد.

الله وردی دهقانی ادامه داد: مجلس نیز با توجه به شرایط کنونی و با در نظر داشتن این نکته که دولت آقای روحانی تبلور اراده مردم است همیاری و همکاری خود رابرای بهبود و تسهیل روند خدمت دولت جدید بکار خواهد گرفت تا از این طریق بتوان سرمایه های صنعتی را به چرخه تولید بازگرداند.