ابهام در وضعیت بهداد سلیمی

به گزارش افکارنیوز، بحثحضور پرسپولیسی‌ها در لیگ برتر از زمانی که محمد رویانیان، مدیرعامل این تیم در فصل گذشته با بهداد سلیمی به عنوان یک قهرمان المپیکی قرارداد امضا کرد آغاز شد و تا به امروز که همچنان این باشگاه با قهرمان وزنه‌برداری المپیک قرارداد دارد، مطرح است.

با این تفاسیر و در حالی که کمتر از یک هفته به آغاز لیگ برتر وزنه‌برداری زمان باقی مانده است، به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها حداقل امسال قصد تیمداری در لیگ برتر وزنه‌برداری را ندارند تا وضعیت حضور سلیمی در لیگ برتر وزنه‌برداری در روزهایی که بیش از همیشه به اثباتش به کادرفنی نیاز دارد در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

بهروز منتقمی، قائم مقام باشگاه پرسپولیس در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: ‌ تا این لحظه تیمی را برای حضور در لیگ برتر وزنه‌برداری آماده نکرده‌ایم و تیمی برای حضور در لیگ نداریم مگر اینکه با دستور رویانیان در این مدت زمان باقی مانده دست به کار شویم و تیمی را برای حضور در این رقابت‌ها تدارک ببینیم که البته این امر هم با توجه به زمان باقی مانده و مشخص شدن ترکیب تیم‌ها بعید به نظر می‌رسد.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف بهداد سلیمی و قراردادش با این تیم چه خواهد شد، یادآور شد: سلیمی فعلا انفرادی قرارداد دارد البته قوانین را هم می‌دانیم و منتظر تصمیم مدیرعامل پرسپولیس و سازمان لیگ فدراسیون وزنه‌برداری هستیم.

منتقمی در مورد اینکه سلیمی چگونه می‌تواند انگیزه‌هایش را به کادرفنی تیم ملی برای بازگشت نشان دهد، گفت: باید تفاهمی بین باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ وزنه‌برداری صورت گیرد و البته شاید هم رویانیان دستوری برای تشکیل تیم بدهد که سریعاً اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: از وضعیت بهداد با خبریم البته در این مدت با وی صحبتی نداشتهام.