به گزارش افکارنیوز، سازمان لیگ در اول راه با تغییر مداوم برنامه ها و ساعت بازی رسانه ها و تماشاگران فوتبال را دچار سردرگمی های زیادی کرده است.

روز گذشته اعلام شده بود بازی سایپا و پرسپولیس ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می شود اما امروز غلامرضا بهروان مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر در گفت و گو با رادیو ورزش اعلام کرد این بازی ساعت ۱۹:۲۵ برگزار می شود.

اینکه چرا این مسابقه ۵ دقیقه زودتر برگزار می شود نامعلوم است.

گفتنی است که بهروان در ادامه صحبت های خود اعلام کرد که ترجیح می دهد بازی هایی که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود بعد از اذان مغرب باشد چون تماشاگر بیشتری می آید. البته به نظر می رسد مسئولان سازمان لیگ در برنامه ریزی های خود تنها کسانی که مدنظر قرارداد نداده اند رسانه ها هستند.

اینکه مسابقات در ساعات پایانی روز برگزار می شود و خبرنگاران مجبور هستند تا پاسی از نیمه های شب به کار خود ادامه دهند برای مسئولان سازمان لیگ مهم نیست و تنها به این فاکتور توجه می شود که مثل کشورهای اروپایی باید بازی های مهم در ساعات پایانی شب برگزار شود. البته تجربه هم نشان داده بازی هایی که دیرهنگام برگزار می شود به صورت چشمگیری تماشاگر به ورزشگاه ها نمی کشاند و برای آشتی هواداران با فوتبال باید به دنبال راهکارهای دیگر بود.

بهروان در گفت و گوی خود با رادیو ورزش همچنین صادقانه گفت که قول نمی دهند برنامه های لیگ تا پایان فصل پایدار بماند.