به گزارش افکارنیوز، فریدون اصفهانیان ابتدا درباره عملکرد تورج حق‌وردی، داور بازی استقلال و صبا اظهار کرد: به اعتقادم حق‌وردی در صحنه پنالتی کمی عجله کرد. حال این اتفاق افتاده اما دیدید که بازیکن صبا تمارض کرد. داور هم زاویه خوبی نداشت و شاید به دلیل تمرکز کم و جاگیری نامناسب این اشتباه از وی سر زد. به هر حال داوران ما باید در این زمینه بیش از حد آگاه باشند و تمرکز خودشان را به کار گیرند.

رییس کمیته‌ داوران همچنین در پاسخ به این پرسش که چه نمره‌ای به داوران لیگ برتر بعد از چهار هفته‌ می‌دهد، اظهار کرد: در مجموع نمره قبولی به آنها می‌دهم. قضاوت‌های خوبی داشتیم و اشتباهاتی هم بوده است. به هر حال دیکته نانوشته غلط ندارد. داوران هم اشتباهاتی داشته‌اند اما ممکن است این اشتباه‌ها را هم داوران بزرگ و هم داوران کوچک انجام دهند.

اصفهانیان همچنین با بیان این که در چهار هفته ابتدایی به داوران جوان میدان بیشتری داده شده است، به ایسنا گفت: باید برای داورانمان پشتوانهسازی کنیم و این یکی از اهداف مهم ماست که از داوران جوان بیشتری استفاده کنیم. به هر حال این داوران باید اعتماد به نفس پیدا کنند، چون یا جوانند و یا کمتجربه اما خدا را شکر همین داوران جوان در هفتههای ابتدایی نمره قبولی گرفتند.