حاشیه‌ دیدار سایپا - پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا از ساعت ۱۹:۲۵ امروز در اولین حضور سرخپوشان در کرج در ورزشگاه انقلاب به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این در شرایطی است که تا به این لحظه حدود ۳ هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند که بیشتر آنها هواداران تیم فوتبال پرسپولیس هستند.

*سخت‌گیری‌هایی برای ورود هواداران به داخل ورزشگاه می‌شود. هوادارانی که قرمزپوش هستند در حال حاضر سهمیه ۱۰ درصدشان در ورزشگاه تکمیل شده و در حال حاضر نیز بدون هیچ مشکلی برای ورود به ورزشگاه اقدام کردند.

*تعدادی پیراهن در بین هواداران سایپا با نام مخصوص این تیم پخش شد.

*انجام کارهای فرهنگی مانند حرکات ورزش باستانی، قبل از بازی برای هواداران انجام شد.

*اطراف ورزشگاه در حال حاضر آمد و شد به خوبی انجام می‌شود اما با توجه به حضور مأموران پرتعداد نیروی انتظامی، ترافیک در برخی خیابان‌های منتهی به ورزشگاه انقلاب نیز دیده می‌شود.

*پس از اینکه کرجی‌ها بالاخره با تلاش زیاد میزبانی بازی با پرسپولیس در کرج را گرفتند صدا و سیمای استان البرز نیز به شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اجازه پخش را نداد و پس از گفت‌وگو با مسئولان ذیربط استانداری و هماهنگی‌های لازم مقرر شد این بازی از شبکه البرز پخش شود و سپس تهران نیز از طریق شبکه البرز آن را تحت پوشش قرار دهد.

*حدود یک و نیم ساعت مانده به بازی پرسپولیس و سایپا ناظران بازی به همراه داوران بازدیدی از زمین بازی و ورزشگاه کردند.

*فریدون اصفهانیان نیز در حال حاضر در ورزشگاه به سر می‌برد.

*انجام حرکات نمایشی طناب‌زنی و برخی از حرکات ورزشی نیز در بازی امروز تدارک دیده شد.

*قبل از شروع بازی امروز از هواداران دو تیم توسط بلندگوی ورزشگاه خواسته شد تا با احترام به یکدیگر تیم خود را تشویق کند.

*چند خواننده خوب کشورمان نیز قرار است قبل از شروع بازی در ورزشگاه انقلاب سرودهای خود را به صورت زنده بخوانند.

*مجری برنامه‌های فرهنگی امروز در ورزشگاه انقلاب با کت قرمز در خصوص بازی و تیم‌های پرسپولیس و سایپا صحبت‌های عجیبی را مطرح می‌کرد که مورد اعتراض هواداران سایپا قرار گرفت.

*جایگاه خبرنگاران نیز بسیار کثیف و خاک‌آلود است.

*حدود یک‌هزار هوادار سایپا نیز در حال حاضر در ورزشگاه حضور دارد.

*علی‌رغم اینکه تصور می‌شد بازی امروز تا به این لحظه حدود ۱۳ هزار نفر به ورزشگاه بیایند اما تا به این لحظه تنها ۳ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

*طبق توافقات انجام شده قرار است دو دوازدهم ورزشگاه به سایپا و بقیه به پرسپولیسی‌ها تعلق گیرد. این در شرایطی است که ورزشگاه انقلاب ۱۲ قسمت دارد.

*بیرون ورزشگاه نیز بسیار خلوت است و هواداران به راحتی در حال تهیه بلیت هستند.