رویانیان: امیدوارم از این باخت درس بگیریم

به گزارش افکارنیوز، محمد رویانیان درباره شکست پرسپولیس مقابل سایپا گفت: به سرمربی و بازیکنان سایپا این برد را تبریک می‌گویم، آنها زحمت کشیدند و تلاش کردند تا در خانه خودشان به هدفی که داشتند، برسند و سعی کردند از گلی که در نیمه اول زدند به خوبی محافظت کنند.

وی ادامه داد: از مسئولین برگزاری بازی با توجه به اینکه برای اولین بار بود پرسپولیس در لیگ حرفه‌ای در کرج به میدان می‌رفت تشکر می‌کنیم. آنها سعی کردند مسایل را به خوبی مدیریت کنند و تیم سایپا به حق میزبانی خود در آینده نیز دست پیدا کرده و از آن بهره‌مند شوند. تا جایی که به ما گزارش شد تا پایان بازی مشکلی به وجود نیامده بود.

رویانیان درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: تیم ما در سه بازی نخست روند خوبی داشت و نتایج مطلوبی گرفت و انصافاً در بازی با ذوب آهن نیز شایسته پیروزی بودیم. در این بازی نیز بازیکنان ما در نیمه دوم تلاش کردند گل خورده را جبران کنند، اما این تلاشها ثمربخش نبود. موقعیتهایی داشتیم، اما به گل نرسیدیم. در مجموع به تیم حریف تبریک میگویم و از هواداران کرجی که تیم پرسپولیس را تنها نگذاشتند، تشکر میکنم و امیدوارم از این باخت درس گرفته و بتوانیم در ادامه رقابتهای لیگ نتایج خوبی کسب کنیم.