آرزوی صهیونیستها برای حسن روحانی!
گروه بین الملل:

در حالیکه بنیامین نتانیاهو و یارانش روحانی را گرگی در لباس میش توصیف کرده و باردیگر ادعاهای خود را تکرار کرده اند، به تازگی فیلمی از سوی اسراییلی منتشر شده که طی آن از مردم اسراییل خواسته شده برای حسن روحانی، رییس جمهور جدید ایران یک آرزو کنند. البته این تنها موضوع این ویدیو نیست بلکه در این ویدیو طوری به بیننده القا شده است که ایران واقعا به دنبال سلاح اتمی و حمله به اسراییل با آن سلاح هاست!

به گزارشافکارنیوز،در ابتدای این ویدئو به نظر میرسد تلاش می شود پیش زمینه ذهنی مخاطبینی که با ایران آشنایی ندارند را نسبت به ایران عوض کنند و مردم ایران را مردمی مانند دیگر مردم دنیا، صلح طلب معرفی کنند ولی سازندگان فیلم در آخر با نشان دادن تصاویری هشدار می دهند که به اسراییل حمله نکند!

پیش از این نیز کمپین های فیسبوکی در ایران و اسراییل به راه افتاده بود که میتوان به کمپین " ایرانی ها ما عاشق شما هستیم " اشاره کرد. در این ویدئو بخش هایی با ایرانیان اسراییلی گفتگو شده و آنها از خونگرم تر بودن مردم ایران نسبت به دیگران و مردم اسراییل سخن به میان می آورند.
در ادامه این ویدئو از مردم خواسته می شود تا برای حسن روحانی رییس جمهور جدید ایران یک آرزو کنند.

یکی آرزو می کند که همه ما بتوانیم از مسیحی و یهودی مسلمان در صلح در کنار هم زندگی کنیم. دیگری آرزو می کند او از کلیشه ها پیش فرض ها عبور کند و واقعیت ها را ببیند.

در پایان نیز با نشان دادن مردم عادی از اسراییلی و فلسطینی در کنار هم به این نکته اشاره میشود که اگر کسی به اسراییل با سلاح هسته ای حمله کند از مسلمان و یهودی همه در این کشور کوچک کشته خواهند شد. مردم عادی ای مانند همان هایی که در تهران زندگی می کنند!
سازندگان در حالی این تصویر را نشان می دهند که هیچگاه در طول فیلم از تهدیدهای نظامی رهبران اسراییلی و دفاع سخت آنها از تحریم های ضدانسانی ایران تصویری نشان داده نشده است. در حالی که ایران از سالیان پیش به بهانه های واهی از سوی رهبران اسراییلی به حمله نظامی تهدید شده است. این فیلم هیچ اشاره ای به کشتار فلسطینیان و اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی نکرد.