حقیقی: نورمحمدی مثل آهن بود

به گزارش افکارنیوز، رضا حقیقی پس از مصدومیت شدید از ناحیه زانو و دوری از میادین فوتبال اظهار داشت: در تمرینات روز پنجشنبه در صحنه‌ای با رضا نورمحمدی برخورد شدیدی داشتم که همان لحظه احساس درد کردم. اما گفتم شاید یک اسپاسم ساده است و تمرینات را ادامه دادم.

وی افزود: من عادت دارم در تمریناتم جدی باشم چون برایم تمرین و مسابقه تفاوت چندانی ندارد به همین دلیل سفت و سخت تمرین را ادامه دادم. وقتی به خانه آمدم درد زانویم شروع شد و باور کنید اصلا وضعیت خوبی نداشتم.

حقیقی ادامه داد: ‌ وقتی برای نماز صبح بلند شدم زانویم وضعیت عجیبی داشت و به همین دلیل تصمیم گرفتم به پزشک مراجعه کنم و از زانویم MRI بگیرم که سپس متوجه شدم زانویم از ناحیه رباط دچار کشیدگی درجه دو و همان گرید دو شده و حداقل یک ماه به دور از میادین هستم.

هافبک قرمزپوشان تاکید کرد: باز هم می‌گویم خدا را صد هزار مرتبه شکر که وضعیتم بدتر نشد خواست خدا و قسمت من بود شاید اگر در تمرین اینطور نمی‌شد قسمتم اتفاق دیگری بود. راضی‌ام به رضای خدا.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از دست رضا نورمحمدی ناراحت هستی، یا خیر، گفت: ‌من نورمحمدی را زدم. مثل اینکه او آهن خورده بود. چون خیلی سفت شده بود. به همین دلیل خودم مصدوم شدم. حالا چرا باید از نورمحمدی ناراحت باشم؟ باز هم می‌‌گویم راضی‌ام به رضای خدای بزرگ و این قسمت من بوده و نمی‌شد کار دیگری انجام دهم.

حقیقی در جواب به این پرسش که از این اتفاق ناراحت هستی یا خیر، گفت: بالاخره مصدومیت ناراحتی دارد اما انشاءالله خیلی زود برمیگردم خدا را شکر پرسپولیس بازیکنان جوان و جویای نامی دارد که همه منتظر فرصت برای خودنمایی هستند. قطعا این دوستان میتوانند جای من را پر کنند. امیدوارم پرسپولیس بتواند با یک پیروزی مقابل ملوان باخت مقابل سایپا را فراموش کند تا با خیال راحت به بازیهای بعدی فکر کنیم.