ادعای جالب سرمربی لیورپول

به گزارش افکارنیوز،در حالی که فصل جدید لیگ برتر انگلیس از فردا(شنبه) آغاز خواهد شد، لیورپول از ساعت ۱۶:۱۵ به وقت تهران در آنفیلد میزبان استوک سیتی است.

برندن راجرز با توجه به نبود تیمش در لیگ قهرمانان اروپا بر این باور است که تیمش را در تعطیلات تابستانی به شکلی ساخته که می‌تواند در پایان فصل بین چهار تیم نخست لیگ جزیره قرار بگیرد.

قرمزها در سال ۲۰۰۵ عنوان قهرمانی در اروپا را به دست آوردند و دو سال بعد از آن نیز در فینال به میلان باختند ولی از سال ۲۰۰۹ آنها در این تورنمنت به میدان نرفته‌اند.

«کار کردن در لیورپول بسیار سخت است. هر مربی که به آنفیلد آمده این را تایید می‌کند. همه توانایی‌های شما با لیگ قهرمانان اروپا سنجیده می‌شود. اطمینان دارم که ما در فصل پیش رو می‌توانیم کارهای جدیدی انجام دهیم. کار برایمان بسیار سخت است و زمانی هم سخت‌تر می‌شود که بدانید تیم‌های دیگر نهایت تلاش‌شان را به کار گرفته‌اند تا بهترین‌ نتیجه‌ها را بگیرند.»

راجرز که تابستان گذشته جانشین کنی دالگلیش شد در ادامه عنوان کرد: سایر تیمها در لیگ قهرمانان حضور دارند و هر فصل هم چند بازیکن میخرند تا تیم قدرتمندتری داشته باشند. رقابت با این تیمها در لیگ انگلیس بسیار سخت است اما من نیز به قدرت ذهنی شاگردانم اطمینان دارم و میدانم در این فصل میتوانیم کار متفاوتی انجام دهیم.