به گزارش افکارنیوز، مربی تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی این تیم برابر داماش، اظهار کرد: این سه امتیاز از چند جهت برای ما حائز اهمیت بود. یکی این که داماش تیم با برنامه‌ای بود و فصل گذشته هم در زمین خود به هیچ تیمی باج نداده بود، از جمله ما و سپاهان را شکست داده بود. به نظر من پیروزی بر این تیم کار بزرگی بود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر ما قبل از حضور در آسیا به مصاف داماش رفتیم و برد مقابل این تیم می توانست به ما خیلی کمک کند که خدا را شکر این اتفاق افتاد. مضاف بر این که ما با تعداد بازیکنان کمی راهی رشت شدیم، یکسری بازیکنان مصدوم بودند و چند بازیکن دیگر هم به دلایلی به رشت نیامدند، اما خوشبختانه سه امتیاز را کسب کردیم.

همدانی با اشاره به نقش کیفیت زمین در بازی دیشب، گفت: به نظر من شهرهای شمالی کشور می‌توانند زمین‌های بهتری داشته باشند. حیف است که ملوان و داماش که تیم‌های ریشه‌داری هم هستند، زمین خوب نداشته باشند. اگر تدابیری اندیشیده شود و یک زمین خوب برای هر کدام از تیم‌ها فراهم شود، آنها می‌توانند راحت‌تر کار خود را در لیگ دنبال کنند.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره این موضوع که تیم‌های قلعه‌نویی بازی‌های سخت را با هوشمندی او می‌برند، گفت: در این موضوع شکی نیست که قلعه‌نویی در بازی‌های بزرگ تصمیمات بزرگی می‌گیرد و سربلند بیرون می‌آید. اما برای استقلال دیگر بازی مهم و غیر مهم وجود ندارد. ما باید دو برابر حریفانمان تلاش کنیم، چرا که تیم رقیب مقابل بهترین بازیکنان و بهترین مربی لیگ قرار گرفته‌اند. بنابراین انگیزه‌شان بیشتر می‌شود. باید به بازیکنان تیم خسته نباشید بگویم. ما در بازی با سپاهان هم خیلی خوب کار کردیم، اما به دلایلی باختیم.

همدانی درباره درخشش فرهاد مجیدی در هفته‌های گذشته، به ایسنا گفت: مجیدی بازیکن توانمندی است و نیازی به تعریف و تمجید ندارد. به اعتقاد من بازیکنان ایرانی باید از مجیدی الگوبرداری کنند. او چه به عنوان بازیکن تعویضی و چه به عنوان بازیکن ثابت برای ما موثر بازی می‌کند و هر وقت هم که در ترکیب اصلی نباشد مثل یک بازیکن حرفه‌ای به تصمیم‌های کادر فنی احترام گذاشته و کار خودش را انجام می‌دهد.

وی درباره این که با مصدومیت هاشم بیگ‌زاده جناح چپ استقلال کمی از کار افتاده به ایسنا، گفت: مطمئنا تیمی که به دنبال قهرمانی است، باید در همه خطوط قوی باشد تا هم در لیگ و هم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد. بله! من هم قبول دارم که مصدومیت ساموئل و بیگ زاده به مشکلات ما در جناح چپ زمین دامن زد. با این حال حضور نیکبخت و پژمان نوری در این منطقه به ما کمک می‌کند و امیدواریم در آینده به طور کامل این جناح بیمه شود.

به گزارش ایسنا، گوران لاوره، هافبک جدید استقلال به دلیل دریافت نکردن مطالباتش استقلال را در سفر به رشت همراهی نکرد. همدانی در این رابطه به ایسنا، گفت: مشکلات مالی در استقلال بیداد می‌کند و دو سال است که این وضعیت در باشگاه حاکم است. در حال حاضر استقلال شرایط ملی پیدا کرده و همان طور که برای تیم ملی وقت گذاشتیم و خدا را شکر به جام جهانی صعود کردیم، باید استقلال را هم حمایت کنیم. قسط اول این بازیکن پرداخت نشده بود و به هر حال آنها هم بازیکنان حرفه‌ای هستند، با این حال همه بازیکنان ما مشکل مالی دارند و این وضعیت را تحمل می‌کنند که جای تشکر دارد.

مربی استقلال درباره دیدار این تیم برابر بوریرام در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم ، گفت: این روزها یکسری از دوستان صحبتهای مبنی بر ضعیف بودن تیم تایلندی مطرح میکنند و فکر میکنم این مانورها زیاد روی خوشی نداشته باشد. اگر یک مرد قوی هم بخواهد به جنگ برود، اطرافیانش میگویند که رقیب فلان و بهمان ویژگی را دارد و باید مواظب باشیم. اما دوستان ما برعکس عمل میکنند. این شرایط روحی برای استقلال مناسب نیست. همه چیز از نازکی پاره میشود، اما آدمها از کلفتی. ما باید کاملا حواسمان را جمع کنیم. بوریرام اصلا تیم ضعیفی نیست. بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته و مربی خوبی هم دارد. تیمهای شرق آسیا هم سرعتی هستند. ممکن است در آینده بیشتر از اینها از فوتبال تایلند حساب ببریم، چرا که با برنامه کار میکنند. امیدواریم در تهران مقابل این تیم نتیجه خوبی را به دست بیاوریم و در بازی برگشت خیالمان راحت باشد.