قطع حقوق جانبازان از سوی بنیاد شهید

به گزارش افکارنیوز؛ با نزدیک شدن به روز های آخر ریاست زریبافان بر بنیاد شهید حقوق ماهیانه ۸۵۰ تن از جانبازان به طور کلی قطع شده است این در حالی است که وقتی علت را از بنیاد جویا شدیم کسری بودجه را بهانه عدم پرداخت واریز حقوق جانبازان کردند.

صبح امروز؛ تجمعی در میدان بهارستان در مقابل مجلس شورای اسلامی، با حضور صدها جانباز به نمایندگی ۸۵۰ نفر برگزار شد.

در این تجمع زاکانی و رحماندوست تنها نمایندگان مجلسی بودند که جوابگوی اعتراضات و بیانیه این جانبازان بودند و اعلام کردند که تا پایان این هفته به امور آنها در مجلس رسیدگی خواهد شد.

بنیاد شهید و امورایثارگران در حالی اقدام به قطع حقوق ۸۵۰ نفر از جانبازان نموده است که فارغ از هزینه های گزاف برخی از نشریات منتشر شده ی بنیاد شهید در مقابل پرداخت حقوق جانبازان اعلام به کمبود بودجه نموده است.

در این میان باید تشریح کرد که بنیاد محترم شهید در روز های آخر کار خو به جای آنکه هر چه بهتر به مطالبات جانبازان و آزادگان و ایثارگران رسیدگی کند تنها اقدامی که میتواند انجام دهد نارضی کردن این قشر از مدیریت بنیاد است؛ آیا با صرف هزینه های جانبی از سوی بنیاد نمیدانند که معوقات جانبازان جز حق الناس محسوب میشود و باید آن را پرداخت کنند.

نماینده جانبازان ضمن ابراز تاسف از عدم و قطع پرداخت حقوق جانبازان به وضعیت بسیار بد آنها که بیشترشان نابینا و از دست و پا قطع هستند اشاره کرد و در آخر بیان کرد:
آیا ریاست محترم بنیاد شهید سخن امام خمینی مبنی بر اینکه " نگذارید جانبازان و ایثارگران در کوچه های غفلت فراموش شوند "از خاطرش رفته است...