مسئولانی که فقط در شادی‌ها جلوی دوربین هستند

به گزارش افکارنیوز، پس از لغو اردوی تیم ملی فوتبال ایران در پرتغال، روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: «به رغم تمام تلاش‌های فدراسیون فوتبال در برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی که همه موارد مربوط به این اردو اعم از رزو بلیط، محل اقامت، برگزاری بازی دوستانه با تیم‌ها پیش بینی شده بود و کمبود منابع مالی مجددا، اجازه نداد این اردو را برگزار کنیم. لذا این کمپ برگزار نخواهد شد».

اردوی تیم ملی فوتبال ایران در پرتغالی در شرایطی لغو شده که مسئولان وزارت ورزش کمترین توجهی به این فدراسیون ندارند و سایر مسئولان هم درگیری تقسیم پست ها هستند تا شاید در آینده بتوانند برای فوتبال کاری کنند. اما واقعیت این است که اگر می خواهیم تیم ملی در جام جهانی زنگ تفریح نباشد و شادی مردم را به کامشان تلخ نکندف از همین حالا - که خیلی هم دیر است - باید به تیم ملی و فدراسیون فوتبال کمک کرد.

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب، مسئولان و نهادهای مرتبط و خصوصا وزارت ورزش و جوانان که بودجه ورزش در اختیار اوست باید قبل از آنکه دیر شود برای فوتبال کاری کنند. مسئولانی که بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی مقابل دوربین ها قرار می گرفتند و خود را شریک شادی مردم می دانستند، کمی به بعد از جام جهانی فکر کنند که آیا می توانند همان زمان خود را شریک غم مردم بدانند؟ چرا هم اکنون که فدراسیون فوتبال محتاج کمک های مسئولان است، کسی کاری نمی کند؟

وزارت ورزش و جوانان که متولی همه فدراسیون های ورزشی است و بودجه ورزش را در اختیار می گیرد باید قبل از آنکه دیر شود برای فوتبال کاری کند. تیم ملی ایران اگر نتواند اردوهای خوبی برگزار کند و دیدارهای تدارکاتی مناسبی داشته باشد، در جام جهانی برزیل زنگ تفریحی بیش نخواهد بود و انوقت است که کمیته های بررسی دلایل شکست تشکیل می شود و همه می خواهند رئیس فدراسیون را مجازات کنند!

قبل از آنکه آن روز برسد وظیفه همه است که از تیم ملی فوتبال ایران که متعلق به تک تک مردم کشورمان است حمایت کنند. از دولت و مجلس گرفته تا مسئولان وزارت ورزش و جوانان و خود مسئولان فدراسیون فوتبال که باید حق شان را بگیرند و ساکت ننشینند.