به گزارش افکارنیوز، برگزاری بازی خداحافظی برای مهدی مهدوی کیا به شدت بار مالی روی دوش باشگاه پرسپولیس می گذارد. این بازی، موضوعی است که ذهن مسئولان باشگاه را به خود مشغول کرده و می خواهند هر طور شده، با باشگاه هامبورگ، باشگاه محبوب مهدوی کیا بازی کنند. حالا سیر تا پیاز ماجرا را با تمام جزئیاتش بخوانید:

محمد رویانیان پروژه برگزاری بازی با هامبورگ را به معاون خود یعنی منتقمی سپرد و او نیز به دنبال راهکار رفت. اولین مساله، یافتن اسپانسر بود. در این مرحله، صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان اعلام آمادگی کرد و سپس رویانیان به منتقمی دستور داد موضوع را پیگیری کنند. منتقمی با همراه دو تن از کارمندان باشگاه راهی آلمان و بندر هامبورگ شد تا راجع به این بازی صحبت کنند. مدیر تشریفات باشگاه هامبورگ به منتقمی گفت این باشگاه تمامی بازی های دوستانه، حضور در تورنمنت ها و رقابت های تشریفاتی اش را به یک شرکت خصوصی واگذار کرده و پرسپولیس باید با آن شرکت در تماس باشد. نامه نگاری ها پس از آن سفر آغاز شد و شرکت خصوصی مورد نظر، اعلام کرد باشگاه هامبورگ می تواند در ژانویه سال ۲۰۱۴(دی یا بهمن ماه) به تهران بیاید و بازی دوستانه انجام دهد اما باید ترانسفر و اسکان اعضای تیم به طور کامل فراهم باشد.

آنها برای این منظور، چیزی حدود ۳۰۰ هزار یورو درخواست کرده اند! بله، ۳۰۰هزار یورو که با قیمت بازار آزاد ایران می شود چیزی حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان! این فقط بخشی از پول درخواستی هامبورگی هاست زیرا آنها می خواهند حق پخش تلویزیون آلمان را نیز از پرسپولیس بگیرند، چیزی حدود ۱۵۰ هزار یورو! یعنی برای یک بازی خداحافظی، پرسپولیسی ها باید حدود دو میلیارد تومان پول خرج کنند. رویانیان اما چندان بدبین نیست. او برای چندمین بار به منتقمی دستور داد بنشیند پشت میزش و حساب و کتاب کند. منتقمی در حال بررسی این موضوع است که با جذب اسپانسر، تبلیغات دور زمین، بلیت فروشی، شرکت هایی که دوست دارند سرمایه گذاری کنند و… چقدر از آن مبلغ حدود دو میلیارد تومان کسر می شود. اگر مبلغ منطقی بود، از هامبورگ برای بازی با پرسپولیس در ژانویه، دعوت می شود در غیر این صورت، بازی خداحافظی دود می شود و می رود روی هوا.

این حرف ها به گوش مهدی مهدوی کیا هم رسیده و شنیدیم که او نیز چندان تمایل ندارد پرسپولیس برای یک بازی، حدود دو میلیارد تومان خرج کند. مهدی فصل گذشته نیز قراردادی سنگین با باشگاه نداشت و حالا به این فکر می کند که چرا در آلمان برای خودش تدارک یک بازی خداحافظی نبیند؟! امروز منتقمی جواب می دهد که بازی خداحافظی برای مهدوی کیا با هامبورگ برگزار می شود یا خیر، جواب این سوال به شدت به اوضاع مالی پرسپولیسی ها گره خورده است.