عده‌ای دوست دارند در جام جهانی به ما بخندند

به گزارش افکارنیوز، علیرضا حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص لغو شدن اردوهای تیم ملی اظهار داشت: راستش را بخواهید ما پس از اینکه به جام جهانی رفتیم به جز گرفتن عکس یادگاری آقایان، وعده و وعیدها هیچ چیزی ندیدیم اما باز هم دندان روی جگر گذاشتیم تا حداقل از تیم ملی و کی‌روش حمایت شود تا این تیم بتواند پس از صعود به جام جهانی باز هم دل مردم را شاد کند.

وی افزود: به خدا زشت است با مملکتی که ۸۰ میلیون عاشق طرفدار فوتبال دارد و هر مشت خاکش طلا است هر روز خبرهای مبنی بر کنسل شدن اردوها و بی‌توجهی به فدراسیون فوتبال مطرح شود.

حقیقی تاکید کرد: بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی به ما قول پاداش دادند، اما هر روز یک ماده و تبصره می‌آورند تا پاداشی که خودشان قول دادند را به ما ندهند. مگر بچه‌ها زحمت نکشیده‌اند؟ مگر همه نیامدند و وعده و وعید دادند و با ما در ورزشگاه آزادی قدم زدند؟ پس حق بچه‌های تیم ملی را بدهند.

وی با انتقاد از لغو شدن اردوی تیم ملی نیز گفت: اگر قرار باشد یکی یکی اردوها را لغو کنیم به نظر من خیلی سنگین‌تریم تا به جام جهانی نرویم چون اگر بخواهیم با این وضعیت و بدون هیچ بازی تدارکاتی و برنامه به جام جهانی برویم مطمئن باشید زنگ تفریح تیم‌های دیگر می‌شویم و از هر تیم ۴،۵ گل می خوریم.

وی افزود: آن وقت باید ۴ سال بایستیم تا ببینیم به جام جهانی می‌رویم یا خیر. من نمی‌دانم چه کسی باید به فوتبال ما کمک کند. آیا این کارها باید توسط رئیس جمهور، وزارت ورزش و یا چه کسانی انجام شود اما مطمئن باشید با پشت کردن به تیم ملی مردم هم از این موضوع ناراحت می شوند. آنها همین‌طور که در موفقیت تیم ملی شادی می‌کردند مطمئن باشید در نتیجه نگرفتن و خوردن گل در جام جهانی نیز ناراحت می‌شوند. من امیدوارم که یکی به داد این فوتبال برسد.

دروازهبان تیم ملی کشورمان یادآور شد کیروش مربی است که برنامه دارد و مطمئن باشید اگر بخواهید یکی پس از دیگری برنامههای به روز و حرفهای او را عملی نکنید او در فوتبال ما نمیماند. متأسفانه مثل اینکه برخی ها دوست دارند در جام جهانی همه به ما بخندند و دست از پا دراز برگردیم آن هم با نتایج بسیار بد، پس تا دیر نشده مسئولان به این موضوع بروز کنند که خدای ناکرده کار از کار نگذرد.