به گزارش افکارنیوز، یس از صدور فتاوای جهاد زنا(جهاد نکاح)، جهاد لواط و جهاد زنای محارم، مفتی‌های تکفیری، فتوای حلال‌بودن مساحقه(همجنس‌بازی زنان) در میدان‌های جنگ در سوریه را صادر کردند.

الخبر پرس اعلام کرد: وهابیت تکفیری این روزها فتاوای دینی را به عنوان ابزاری در راستای تحقق منافع مقاصد سیاسی خود استفاده می‌کنند و با استفاده از تکفیر دیگران و ایجاد انحراف در دین از صدور هر فتوای برای حلال کردن محرمات و حرام‌کردن حلال‌های شریعت اسلام ابایی ندارند.
فتاوای جهاد زنا و جهاد لواط و جهاد زنای با محارم، بخشی از فتواهای تکفیری‌هایی است که این روزها مطرح شده است.

تازه‌ترین فتوای مفتیان وهابت تکفیری در مورد حلال‌بودن جهاد مساحقه(همجنس‌بازی زنان) صادر شده است.

بر اساس این گزارش، در میان زنانی که برای جهاد زنا موسوم به جهاد زنا به سوریه رفته‌اند، تعدادی هستند که بنا به فتوای یکی از شیوخ تکفیری اقدام به همجنس‌بازی هم می‌کنند.

این زنان در جبهة النصرة و دولت اسلامی عراق حضور دارند و بر اساس فتوای شیخ جبهة النصرة در " معرةالنعمان " اقدام به همجنس‌بازی با زنان دیگر می‌کنند، ‌چرا که این شیخ تکفیری فتوا داده زنان مجاهده در مناطق درگیری‌ها با ارتش سوریه، چنانچه برای اطفای غریزه جنسی خود دسترسی به جنس مذکر نداشته باشند، می‌توانند نیازهای جنسی خود را با هدف خاموش‌کردن آتش شهوت‌شان از طریق زنان دیگر تأمین کنند.

گزارشگر الخبرپرس در این راستا حداقل با ۱۰ زن گفت‌وگو کرده که مشغول سرویس‌دهی جنسی به تروریست‌های زن فعال در سوریه هستند و اسامی آنان نیز مشخص است. بیشتر این زنان و دختران، شامل زنان کشورهای حاشیه خلیج فارس و خارجی هستند که با هدف جهاد زنا وارد سوریه شده‌اند.

شش نفر از این زنان از کشورهای عربی و آسیایی هستند و مابقی آنان نيز به عنوان تکتیرانداز با گروههاي تروریستي همکاری میکنند.