رونالدو می خواهد به منچستریونایتد برگردد

به گزارش افکارنیوز، گاردین گزارش داده است که کریستیانو رونالدو تمایلش برای بازگشت به اولدترافورد در آینده و پایان دادن به فوتبالش در این تیم را به منچستریونایتد اعلام کرده است. گمانه‌زنی‌ها ستاره پرتغالی را در مسیر برگشت به منچستریونایتد در تابستان جاری قرار داده بودند(قراردادی که عدم تلاش مادرید به تمدید قرارداد وی را به این کار تشویق می‌کرد) و روزنامه انگلیسی تأکید می‌کند که کریستیانو رونالدو به این باشگاه اعلام کرده که برای اینکه روزی به باشگاه برگردد آماده است، روزی که ممکن است در سال ۲۰۱۴ اتفاق بیفتد.

بازیکن ۲۸ ساله در حال حاضر در مذاکره با مادرید برای تمدید قرارداد فعلی‌اش گیر افتاده است؛ قراردادی که او را با وجود حضور گرت بیل در مادرید بازیکن کلیدی تیم کارلو آنچلوتی می‌داند. با این وجود گاردین معتقد است که کریستیانو مصمم است که بار دیگر در آینده پیراهن منچستریونایتد را بر تن کند.

به هر حال روزنامه انگلیسی همچنین اشاره کرده است که قهرمانان انگلیس میدانند که امضای قرارداد با رونالدو کار آسانی نیست و این بازیکن مادرید را جایی برا ی کسب افتخاراتی میداند که او آرزویشان را دارد و در حال حاضر تمایلی به ترک باشگاه ندارد. وضعیت رونالدو میتواند در آینده تغییر کند اما باشگاه لیگ برتری همچنین پذیرفته است که متقاعد کردن مادرید برای اجازه خروج بازیکن پرتغالی کار دشواری خواهد بود.