به گزارش افکارنیوز، علی دایی به همراه حبیب کاشانی امروز به منزل امید دربندی رفتند.
دایی پس از این دیدار اظهار داشت: من امیدوارم تمام عوامل این ماجرای تلخ و کار غیرانسانی هرچه سریع‌تر توسط پلیس پرتلاش کشورمان و اینترپل پلیس بین‌الملل شناسایی شوند.

وی افزود: قطعا این اتفاق به زودی خواهد افتاد و من هم هر کاری که لازم باشد برای پیگیری این پرونده از دستم بربیاید برای خانواده دربندی انجام خواهم داد تا ان‌شاءالله خون این نوجوان ورزشکار و خوب کشورمان از بین نرود.

دایی در پایان یادآور شد: من این اتفاق را مجددا به خانواده دربندی از صمیم قلب از طرف جامعه فوتبال تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم که روح این نوجوان پاک و ورزشکار شاد شود. از خدا می‌خواهم صبر و شکیبایی به خانواده دربندی بدهد البته خیلی سخت است ولی ان‌شاءالله خدا عاملان این اتفاق را به جزای‌شان می‌رساند.

پیش از این پدر امید دربندی، بازیکن سابق تیم ملی نونهاالان از علی دایی و سایر بزرگان فوتبال خواسته بود که پیگیر پرونده قتل پسرش شوند.

عموی امید دربندی پس از دیدار دایی و کاشانی با این خانواده، به ایسنا گفت: از‌ آقایان دایی، کاشانی و شهردار منطقه دو که امروز به دیدار ما آمدند متشکریم. آنها ضمن روحیه دادن به ما، باعثشدند تا ما احساس کنیم که تنها نیستیم. تنها خواسته خانواده دربندی هم از علی دایی و کاشانی این بود که کمک کنند تا قاتلان امید دربندی دستگیر شوند و خون این جوان پایمال نشود.

امید دربندی فوتبالیست جوانی بود که توسط چند بزهکار ربوده شد و به قتل رسید.