ایستگاه فضایی «حضرت محمد(ص)» در کره ماه

افكار نيوز: رضوان الفاخر متخصص فيزيك نجومی و كيهانشناس كانادايی از قرار دادن يك ايستگاه فضايی به نام حضرت محمد(ص) بر روی كره ماه در سال ۲۰۱۳ ميلادی خبر داد.
ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، مراسمی در تقدیر و تمجید از دو تن از عاملان اصلی کشتار ناوگان آزادی به ویژه کشتی مرمره ترکیه که ۹ تن از شهروندان ترک در آن به شهادت رسیدند، برگزار کرد.
به گزارش رحماء به نقل از روزنامه «Peninsula»، الفاخر، عضو موسسه علمی فضایی «محمد(ص)» در ونکوور کانادا با اعلام این خبر به روزنامه قطری «پنینسولا» گفت: هدف از ساخت این ایستگاه علمی تلاش برای رساندن مجدد جهان اسلام به پیشگامی در عرصه علم است.
وی افزود: تصمیم برای ساخت این ایستگاه فضایی به دنبال اهانت‌های سال‌های اخیر به حضرت محمد(ص) گرفته شد تا از این طریق عرصه‌ای برای معرفی بهتر اسلام و مسلمانان و نشان‌دادن اهمیت علوم از دیدگاه حضرت محمد(ص) ایجاد شود.
الفاخر ادامه داد: موسسه «محمد(ص)» با اجرای این طرح قصد دارد نقش نهضت پیامبر اسلام(ص) را در شکل‌گیری علوم و اکتشافات علمی در دوران طلایی تمدن اسلامی و متعاقباً گسترش علوم مدرن امروز برجسته سازد.
این دانشمند مسلمان تأکید کرد: این ایستگاه یک منبع علمی ارزشمند برای دانشمندان سراسر جهان خواهد بود و دانشجویان مسلمان می‌توانند از طریق اینترنت به اطلاعات آن دسترسی پیدا کنند.
موسسه «محمد(ص)» یک موسسه آموزشی پژوهشی غیردولتی در ونکوور کانادا است که به طور کامل بر پیشرفت جهان اسلام در عرصه هوا فضا تمرکز دارد.