تحقیق و تفحص از مالک یک باشگاه فوتبال
گروه ورزشی

؛ درباره فعالیت‌های تجاری " ب ز " مالک جوان یکی باشگاه های لیگ برتر اخبار ضد و نقیض فراوانی شنیده می‌شود. او در رده مدیران جوانی است که در دوره احمدی‌نژاد توانست ثروتی را بدست آورده و از همین طریق و بواسطه علاقه شخصی‌اش یک باشگاه را خریداری کرد.

به گزارشافکارنیوز؛وی در تمام این سال‌ها نقش پررنگی در معاملات نفتی داشته و حالا پس از پایان عمر دولت دهم به نظر می‌رسد که خورشید بخت او نیز رو به افول خواهد گذاشت. چرا که شنیده می‌شود در پرونده تحقیق و تفحص از وزارت نفت نام او نیز به عنوان یکی از مظنونین وجود دارد. در همین رابطه درخواست تحقیق و تفحص از وزارت نفت به کمیسیون انرژی مجلس ارجاع شده و این درخواست در حال بررسی است.

به گفته نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس، هنوز موضوع تحقیق و تفحص از وزارت نفت به تصویب نرسیده است و کمیسیون انرژی بزودی درباره آن تصمیم‌گیری خواهد کرد. پای " ب ز " نیز به این ماجرا باز شده چرا که طبق اعلام علی مروی، وی مقداری نفت از وزارت نفت برای فروش در بازارهای جهانی دریافت کرده و مقداری از این نفت را به فروش رسانده و پول آن را به یکی از بانک‌های خارجی واریز کرده اما وزارت نفت به علت تحریم نتوانست آن مبلغ را برداشت کند.

" ب ز " اعلام کرده پول مذکور را به بانک تحریم شده واریز کرده، اما مخالفان معتقدند که وی پول حاصل از فروش نفت ایران را به بانکی که متعلق به خود وی بوده، واریز کرده واز همین رو قرار بر این شده تا در صورت قطعی شدن پرونده تحقیق و تفحص وی به مقامات قضایی در این زمینه پاسخگو باشد.