فاطمه رهبر: بحثانتخاب شهردار تهران سیاسی شده

به گزارش افکارنیوز،فاطمه رهبر درباره اینکه شهردار تهران باید چه ویژگی‌های داشته باشد، گفت: یکی از مباحثی که این روزها مطرح شده انتخاب شهردار تهران است که جنبه سیاسی پیدا کرده است در واقع سیاسی شده است. در حالی که باید شاخصه‌هایی مانند تخصص، سابقه، کارآمدی و برنامه‌های یک شخص که می‌خواهد شهردار شود، مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تهران یک شهر عادی نیست و پایتخت هم می‌باشد، گفت: برخلاف تصور برخی ما شاهد محرومیت‌هایی در برخی نقاط تهران هستیم که این محرومیت‌ها از دور افتاده‌ترین نقاط کشور محروم‌تر است که باید شهردار تهران شخصی باشد که به این مسائل توجه داشته و بتواند در راستای محرومیت‌زدایی گام بردارد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: مجلس آمادگی دارد که تعامل و همکاری با شهردار را همانطور که پیش از این داشته باز هم دنبال کند زیرا آنچه که مهم است مصلحت نظام و مردم است.

رهبر با تاکید بر این که براساس برنامه‌ها و شاخص‌ها بهترین شهردار باید انتخاب شود، گفت: براساس ملاک‌هایی که شهردار انتخاب می‌شود قطعا مجلس هم همکاری خواهد داشت البته پیش از این ما شاهد هستیم که مصوباتی بوده که در اجرای آن تعامل خوبی وجود نداشته است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نگاه سیاسی داشتن به این موضوع گاه سلیقهای است اما مجلس آمادگی همکاری با شهرداری را همواره داشته و دارد.